حل مشکل پول نقد مسافران توسط تپسی

حل مشکل پول نقد مسافران توسط تپسی
با آغاز همکاری تپسی و بانک ملی ایران، تعداد بانک‌های همکار این شرکت برای «تسویه اعتبار در لحظه» افزایش یافت و تعداد بیشتری از رانندگان می‌توانند بدون نیاز به افتتاح حساب جدید از این امکان استفاده کنند.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی تپسی، سفیران تپسی می‌توانند با امکان «تسویه اعتبار در لحظه»، در هر لحظه که مایل باشند، حتی در ساعات نیمه شب و روزهای تعطیل، سهمشان از هزینه سفر را به حساب خودشان واریز کنند. در حال حاضر حدود ۲۰ درصد سفیران تپسی در بانک ملی حساب دارند و با امضای قرارداد با این بانک، بیش از ۳۰‌درصد سفیران این شرکت می‌توانند بدون نیاز به گشایش حساب جدید، از امکان «تسویه اعتبار در لحظه» استفاده کنند. به گفته هومن دمیرچی، در بین تاکسی‌های اینترنتی، فقط تپسی امکان «تسویه اعتبار در لحظه» را دارد چون از زیرساخت‌های توسعه یافته و قابلیت‌های فنی ویژه‌ای برخوردار است. امکان «تسویه اعتبار در لحظه» تپسی با توجه به تمایل رانندگان برای دریافت سریع هزینه سفر ایجاد شده تا سفیران این شرکت، راحتی و آسایش بیشتری داشته باشند. پیش از این تپسی با همکاری بانک پاسارگاد، امکان «تسویه اعتبار در لحظه» را در اپلیکیشن خود فعال کرده بود و سفیران برای استفاده از این گزینه باید یا در این بانک صاحب حساب بودند یا در آن حساب باز می‌کردند. با افزوده شدن بانک ملی ایران به بانک‌های طرف قرارداد تپسی، سفیران این شرکت می‌توانند برای استفاده از این امکان، یا در بانک پاسارگاد یا در بانک ملی حساب داشته باشند.

مطالب مربوط به اخبار روزعضویت در کانال تلگرام عصربانکعضویت در کانال آپارات عصربانک
اشتراک در واتس‌اپ
نظرات: