موفقیت

پنج نکته در راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق

با پنج نکته راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق آشنا شوید.
پنج نکته در راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق
کسب‌وکار به زبان ساده
سودآوری در بازاری که رقبا سودآور نیستند

زمانی که بحث ساده‌سازی محصول می‌شود، هدف طراحی ایجاد محصولی است که استفاده از آن لذت‌بخش باشد. برای رسیدن به این هدف، نخست و مهم‌تر از هر چیزی باید استفاده از آن ساده‌تر شود و پس از آن، اگر امکانش وجود داشت، کاربردی‌تر و زیباتر شود.
سودآوری در بازاری که رقبا سودآور نیستند
گوگل ویژگی‌های مدیران برتر را کشف کرد

شرکت گوگل ویژگی‌های مدیران برتر را کشف و سپس این یافته‌ها را در سال ۲۰۱۰ در سازمان خود پیاده‌سازی کرد که نتایج کار خارق‌العاده بودند.
گوگل ویژگی‌های مدیران برتر را کشف کرد
استارت‌آپ‌ها؛ روندها و مفاهیم
عوامل موثر بر رشد استارت‌آپ‌ها

استارت‌آپ، به کسب‌و‌کاری گفته می‌شود که معمولا به تازگی و در نتیجه کارآفرینی ایجاد شده باشد، رشد سریعی داشته، و در جهت تولید راه‌حلی نوآورانه و دوام‌پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته باشد. استارت‌آپ، کسب‌و‌کاری است که قسمتی از آن مبتنی بر فناوری است.
عوامل موثر بر رشد استارت‌آپ‌ها
۶ دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها در نوسانات بازار

استارت‌آپ‌ها، شیشه های نازک و ترک خورده در اقتصاد ایران هستند، اگر ضربه های اقتصادی اندکی بیش از تلنگر باشد، ممکن است شیشه عمر استارت‌آپ‌ها را بشکند.
۶ دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها در نوسانات بازار
باشگاه مشتریان یا مشتریان باشگاه؟

بازاریابی امروزه به پاشنه آشیل کسب و کارها بدل گشته است. هر کسب و کاری به صرف داشتن محصولی متمایز و با کیفیت بدون بهره گیری از علم بازاریابی قادر به ادامه مسیر نمی باشد.
باشگاه مشتریان یا مشتریان باشگاه؟
بازبینی طرح‌های نوآورانه در گستره کسب‌وکار
پنج حرکت کلیدی برای تحول دیجیتال

با وجود آنکه در گستره کسب و کار، بسیاری از سازمان‌ها به تحولات دیجیتال روی آورده‌اند، ولی تنها شرکت‌هایی انگشت شمار توانسته‌اند به نتایج پیش‌بینی شده دست یابند.
پنج حرکت کلیدی برای تحول دیجیتال
شرکت‌های نوپایی که در رکود اقتصادی متولد شدند

ظاهرا بحران‌ها و رکودهای اقتصادی؛ همیشه هم بد و ویرانگر نیستند. با این اوصاف است که سال‌های بعد از بحران اقتصادی که می‌توانستند بدترین زمان برای اقتصاد آمریکا باشند، به بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوپا تبدیل شدند.
شرکت‌های نوپایی که در رکود اقتصادی متولد شدند
چرا استارت ‏آپ‎ها شکست می‌خورند

ایده، شاید خاستگاه یک استارت‎آپ‌ باشد، اما نقطه شروع آن نیست. تا زمانی که راه تجاری‌سازی آن پیدا نشود، مطرح کردن آن هم ارزش چندانی ندارد. حتی برخی از این استارت‎آپ‎ها با وجود پشت سر گذاشتن مراحل اولیه جذب سرمایه و تبدیل شدن به یونیکورن، عمر طولانی ندارند و شکست می‎خورند.
چرا استارت ‏آپ‎ها شکست می‌خورند
راز ثروت افسانه‌ای موسس علی بابا فاش شد

اقتصادآنلاین نوشت: جک ما، موسس علی بابا؛ قانونی که بر اساس آن توانسته است به ثروت عظیم دست پیدا کند را بیان کرد.
راز ثروت افسانه‌ای موسس علی بابا فاش شد
با ۵ دلیل افول استارت آپهای فناوری آشنا شوید

یک کارشناس بازاریابی گفت: بسیاری از کسب و کارهای نوپای فناوری در سال ۱۳۹۷ به دلیل بی ثباتی وضعیت اقتصادی، دچار افول و ورشکستگی شدند.
با ۵ دلیل افول استارت آپهای فناوری آشنا شوید
دلایل شکست خوردن بسیاری از کسب‌و‌کارهای جدید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با یک ایده تجاری فوق‌العاده، به راه‌اندازی کسب‌وکار جدید بپردازید و پس از مدتی شکست بخورید و کنار بروید.
دلایل شکست خوردن بسیاری از کسب‌و‌کارهای جدید
۱۰ گام اساسی در راه اندازی یک کسب‌و‌کار موفق

در این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ گام اساسی در راه اندازی یک کسب و کار موفق آشنا کنیم.
۱۰ گام اساسی در راه اندازی یک کسب‌و‌کار موفق
۵ گام برای تبدیل ایده به محصول و ثبت اختراع

در این مطلب با پنج مرحله ساده می‌توانید ایده خود را برای ثبت رسمی آماده کنید.
۵ گام برای تبدیل ایده به محصول و ثبت اختراع
مسیر تبدیل شدن به یک پلت‌فرم

طبیعی بود که در همان سال ۱۹۹۷ مدیران آمازون به این فکر باشند که چگونه به یک پلت‌فرم تبدیل شوند و تلاش‌های خرده‌فروش‌های دیگر را در زمینه تجارت الکترونیک تکمیل کنند.
مسیر تبدیل شدن به یک پلت‌فرم
آنچه استیو جابز و مک‌دونالد انجام دادند

اگر شما فهرستی از موفق‌ترین افراد کسب‌وکار در ۱۰۰ سال گذشته (یا ۵۰ سال و حتی ۵ سال) تهیه کنید، خواهید دید که بخش عمده‌ای از آنها، کسانی بوده‌اند که ساده‌سازی را به‌طور جدی در دستور کار خود قرار داده‌اند: هنری فورد، آلن لین، برادران مک‌دونالد و ری کراک، والت دیزنی، بروس هندرسون، کنث ایورسون، بیل بین، جف بزوس و بسیاری دیگر.
آنچه استیو جابز و مک‌دونالد انجام دادند
نمودار/ تحلیل بازاریابان از شبکه‌های اجتماعی در۲۰۱۹

آیا برای سال ۲۰۱۹، استراتژی خاصی برای بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی دارید؟ اگر ندارید سرزنشتان نمی‌کنم چون سال ۲۰۱۸، سال پرماجرایی برای شبکه‌های اجتماعی بود.
نمودار/ تحلیل بازاریابان از شبکه‌های اجتماعی در۲۰۱۹
بهترین زمان برای انتشار محتوا در بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال همه کسانی را هدف می‌گیرد که از یک یا چند دستگاه الکترونیکی استفاده می‌کنند، از کامپیوترهای شخصی گرفته تا تلفن‌های هوشمند.
بهترین زمان برای انتشار محتوا در بازاریابی دیجیتال
قدرت نوآوری در خلق بازار

معمولا زمانی که یک فیلم هرگز در سینماها نمایش داده نمی‌شود و مستقیما به‌صورت ویدئو و دی‌وی‌دی منتشر می‌شود، نشانه بدی است: یعنی اینکه بررسی‌های اولیه منفی بودند، کیفیت فیلم مورد شک است و تهیه‌کنندگان آن مطمئن نیستند که این فیلم مخاطب خود را پیدا کند. انتشار مستقیم به‌صورت ویدئو راهی برای حفظ آبرو و ادامه مسیر است.
قدرت نوآوری در خلق بازار
۵ فناوری که صاحبان کسب و کار باید بشناسند

با پیشرفت علم فناوری‌های متعددی برای کمک به بشر ساخته شده‌اند که شناخت ۵ مورد از این فناوری‌ها برای دارندگان کسب‌وکارها از اهمیت بیشتری برخوردار است.
۵ فناوری که صاحبان کسب و کار باید بشناسند
بیشتر