موفقیت

بهترین زمان برای انتشار محتوا در بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال همه کسانی را هدف می‌گیرد که از یک یا چند دستگاه الکترونیکی استفاده می‌کنند، از کامپیوترهای شخصی گرفته تا تلفن‌های هوشمند.
بهترین زمان برای انتشار محتوا در بازاریابی دیجیتال
قدرت نوآوری در خلق بازار

معمولا زمانی که یک فیلم هرگز در سینماها نمایش داده نمی‌شود و مستقیما به‌صورت ویدئو و دی‌وی‌دی منتشر می‌شود، نشانه بدی است: یعنی اینکه بررسی‌های اولیه منفی بودند، کیفیت فیلم مورد شک است و تهیه‌کنندگان آن مطمئن نیستند که این فیلم مخاطب خود را پیدا کند. انتشار مستقیم به‌صورت ویدئو راهی برای حفظ آبرو و ادامه مسیر است.
قدرت نوآوری در خلق بازار
۵ فناوری که صاحبان کسب و کار باید بشناسند

با پیشرفت علم فناوری‌های متعددی برای کمک به بشر ساخته شده‌اند که شناخت ۵ مورد از این فناوری‌ها برای دارندگان کسب‌وکارها از اهمیت بیشتری برخوردار است.
۵ فناوری که صاحبان کسب و کار باید بشناسند
نفوذ هوش مصنوعی در محیط کاری

این باور که هوش مصنوعی به زودی جایگزین بسیاری از نیروی کاری انسانی می‌شود به تازگی با یک دیدگاه جدید روبه‌رو شده که بر اساس آن هوش مصنوعی این امکان را به افراد می‌دهد که به درجات بالاتری از خلاقیت و ایده‌پردازی برسند.
نفوذ هوش مصنوعی در محیط کاری
مراقب این شش خطای خطرناک برنامه‌ریزی باشید

باید اعتراف کنم تمام پروژه‌هایی که روی آنها کار کرده‌ام دارای موفقیت‌های شگرفی نبوده‌اند. برخی از آنها کاملا فاجعه بودند و من با نگاه به گذشته این درس کلیدی را فراگرفتم: معمولا بذرهای موفقیت یا شکست در طول مراحل نخستین برنامه‌ریزی و تشکیل تیم کاشته می‌شوند. واقعا تمام پروژه‌های شکست‌خورده از یک یا چند اشتباه خطرناک اما رایج برنامه‌ریزی رنج کشیده‌اند.
مراقب این شش خطای خطرناک برنامه‌ریزی باشید
چگونه می‌توان شکست یک استارت آپ را پیش‌بینی کرد؟

نرخ شکست در استارت آپها عددی در حدود ۹۰% است که تا حد زیادی ترسناک است. اما این آمار خطرناک، با پیش زمینه هایی همراه خواهد بود.
چگونه می‌توان شکست یک استارت آپ را پیش‌بینی کرد؟
خطاهای رایج در راه‌اندازی یک استارت‌آپ

کسب‌وکارهای استارت‌آپی از هر نوع و در همه صنایع، با چالش‌هایی مواجه هستند. برخی موانع از کنترل یک صاحب کسب‌وکار خارج است، اما برخی دیگر اجتناب‌پذیرند.
خطاهای رایج در راه‌اندازی یک استارت‌آپ
اشتباهاتی که افراد موفق هرگز تکرار نمی‌کنند

تمام انسان‌ها در زندگی دچار اشتباه می‌شوند؛ اما شکست زمانی اتفاق می‌افتد که اشتباهی را مرتب تکرار کنید، اشتباه بخشی از زندگی است.
اشتباهاتی که افراد موفق هرگز تکرار نمی‌کنند
با کوسه‌ها درگیر نشوید!

استراتژی‌های معکوس و انشعابی را هر دو برای ایجاد تمایز پایدار بین شما و رقبایتان به کار می‌روند.
با کوسه‌ها درگیر نشوید!
مهارتی که افراد حرفه‌ای را متمایز می‌کند!

انگیزه‌بخشی به خود کار سختی است. تلاش برای مقاومت کردن در ادامه یک کار، پروژه یا حتی ماندن در یک شغل، مثل این است که بخواهید با گرفتن موهایتان، خودتان را از یک باتلاق بیرون بکشید.
مهارتی که افراد حرفه‌ای را متمایز می‌کند!
مایکروسافت؛ باارزش‌ترین شرکت جهان

مایکروسافت بالاخره توانست جای اپل را در صدر باارزش‌ترین کمپانی‌های دنیا بگیرد.
مایکروسافت؛ باارزش‌ترین شرکت جهان
تبلیغات؛ برگ برنده آمازون

بزرگ‌ترین خرده‌فروش آنلاین به ستون اصلی صنعت تبلیغات تبدیل شده است.
تبلیغات؛ برگ برنده آمازون
۱۰ زن برتر فناور اروپایی در سال ۲۰۱۸

زنان در عرصه‌های مختلفی در جهان در حال درخشش و پیشرفت هستند و با فناوری‌هایی که توسعه داده‌اند کمک بزرگی به بشریت کرده و کارهای افراد را تسهیل بخشیده‌اند.
۱۰ زن برتر فناور اروپایی در سال ۲۰۱۸
چگونه والمارت فریب بازار را خورد؟

یافتن ایده‌های بزرگ برای کسب‌وکار، نیازمند خلاقیت‌های فردی و تفکر متفاوت است. در این بین، گاهی فعالان کسب‌وکار، بیش از اندازه به پیشنهاد‌ها و خواسته‌های بازار توجه می‌کنند و فراموش می‌کنند که مشتریان علاوه بر عادت کردن به وضعیت موجود و ناتوانی در ارائه ایده‌های ناب، از دانش فنی و طراحی کافی هم برخوردار نیستند.
چگونه والمارت فریب بازار را خورد؟
دلایل مهم شکست استارت‌آپ‌های تکنولوژی

مدیرعامل سابق و محبوب شرکت گوگل به‌عنوان یکی از قدیمی‌‌ترین و مهم‌ترین فعالان عرصه تکنولوژی، به تازگی به بررسی دلایل شکست استارت‌آپ‌های تکنولوژی پرداخته است.
دلایل مهم شکست استارت‌آپ‌های تکنولوژی
چگونه در مدیریت کاری به اوج برسیم؟

زمانی که کارکنان احساس می‌کنند شغل معنادار و بااهمیتی دارند، سخت‌تر کار می‌کنند، وظایف چالشی یا کم‌طرفدار برعهده می‌گیرند و همکاری مفیدتری با سایر اعضای سازمان خواهند داشت.
چگونه در مدیریت کاری به اوج برسیم؟
ویژگی‌های فروشنده موفق در دنیای امروز

شرکت‌هایی که میلیون‌ها دلار صرف نوآوری‌های جدید می‌کنند، باید مهارت بیشتری در فروش این نوآوری‌ها به مشتریان کسب کنند.
ویژگی‌های فروشنده موفق در دنیای امروز
چگونه بیش از خود مشتریان از نیازهایشان بدانیم؟

عده‌ای مانند هنری فورد و استیو جابز اعتقاد دارند که فرد نوآور و خلاق باید متکی به خود بوده و به دنبال خلاقیت‌ها و الهام‌هایی باشد که در انزوا برای او رخ می‌دهد. در طرف دیگر، بسیاری از فعالان بازار به جمع‌آوری نظرات مشتریان و لحاظ کردن پیشنهادهای آنها بها می‌دهند.
چگونه بیش از خود مشتریان از نیازهایشان بدانیم؟
فروشگاه جدید نایک آینه آینده خرده‌فروشی

خرید کردن در یک فروشگاه فیزیکی بزرگ مشقت‌بار است. باید کلی بگردید، از میان جمعیت شلوغ عبور کنید تا چیزی را که می‌خواهید پیدا کنید، تازه اگر آن چیز موجود باشد. بعد باید منتظر خالی شدن اتاق پرو بمانید و بعد هم در صف صندوق. وقتی فروشگاه را ترک می‌کنید، خسته و ناراضی با خودتان می‌گویید چرا اینترنتی خرید نکردید.
فروشگاه جدید نایک آینه آینده خرده‌فروشی
کپی‌کاران برنده‌اند!

«نوآوری در کشوری معنا دارد که مالکیت فکر و ایده وجود داشته باشد و دولت از حقوق مربوطه حمایت کند. وقتی هر کسی به راحتی می‌تواند سی‌دی یا نرم‌افزار را کپی کند و بفروشد، یعنی در این کشور حق اختراع معنا ندارد. چرا من باید نوآوری کنم، وقتی هر کسی در صنعت ما می‌تواند به راحتی محصول جدید شرکت من را کپی کند و بفروشد؟»
کپی‌کاران برنده‌اند!
بیشتر