نشست سالیانه توسن امروز برگزار می‌شود

نشست سالیانه توسن با حضور شخصیت‌های علمی و اجرایی، صاحبان تجربیات بین‌المللی در عرصه بانکداری و پرداخت و همچنین بانک‌ها و مؤسسات مالی برگزار می‌شود.

عصر بانک؛شرکت توسن با عنایت به اهمیت رسالت بنیادین خود در یاری رساندن به شبکه بانکی کشور و تلاش برای ارتقای رفاه عمومی از طریق توسعه خمات مالی، همواره بر آن بوده است تا همگام با آخرین دستاوردها و تجریبات سرآمد بین المللی ، حضوری موثر در عرصه بانکداری و پرداخت داشته باشد.

 

به همین شرکت توسن به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های بانکداری و پرداخت کشور ، امروز دوشنبه در مراسمی با عنوان «نشست سالیانه توسن» در محل هتل اسپیناس پالاس با حضور برگزیدگان علمی و اجرایی، صاحبان تجربیات بین المللی در این عرصه و همچنین بانک ها و موسسات مالی، فرصتی را برای مرور آخرین وضعیت این زیست بوم باز، فراهم می آورده است. در این نشست، روند خلق ارزش و رویکرد توسن در پاسخ به نیازهای جدید مشتریان و همچنین دیده بانی فناوری و خدمت در دستور کار خواهد بود. بررسی فرصت های توسعه ی صنعت بانکداری و ملزومات تحقق آن، تبیین رهیافت های متنوع پیرامون افزایش توانمندی بانک ها در زمینه ی ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک و ایجاد امکان بهره مندی از تجارب نوین جهانی در کنار مورد کاوی برخی از دستاوردهای بانک های داخلی پیرامون به کارگیری امکانات فناوری، عمده ی محورهای این نشست را تشکیل می دهند. همچنین، دستاوردهای جدید گروه شرکت های توسن و برخی از شرکای تجاری این شرکت در حوزه ی مشاوره و راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در نمایشگاه جانبی این نشست، ارائه خواهد شد.

 

برخی از سخنرانان نشست سالیانه

 

حسین رأسی؛ مدیرعامل شرکت توسن

محمد مظاهری؛ مدیرعامل شرکت توسن تکنو

فردوس باقری؛ عضو هیئت‌مدیره و معاون توسعه بازار و ارتباط با مشتریان شرکت توسن

امید ترابی؛ عضو هیئت‌مدیره و معاون تولید محصولات بانکی شرکت توسن

الکساندر دمبیتز؛ رئیس هیئت‌مدیره شرکت سافجِن

آیت‌اله ابراهیمی؛ مدیرعامل بانک انصار

ژان پاول مِرگیی؛ مدیر بخش خاورمیانه و آفریقا در شرکت تمنوس

مسیح قائمیان؛ مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر

بازیل سومرفیلد؛ مشاور متخصص دیلویت

جین مایکل فلیکس ؛ مدیرعامل ام سی بی

لوران کویه؛ شریک تنظیم مقررات استراتژیک و امور مالی شرکتی دیلویت

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.