انتقال دارایی تعاونی فرشتگان

مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین با بیان اینکه کار انتقال اموال و دارایی‌های تعاونی اعتباری فرشتگان با سرعت و دقت خوبی در حال انجام است، گفت: طی هفته‌های آینده خبرهای خوشی برای سهامداران و مشتریان موسسه خواهیم داشت.

عصر بانک؛ذکریا متحمل افزود: حدود 9ماه از اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی از سوی موسسه اعتباری کاسپین می‌گذرد و در این مدت با وجود تمامی موانع، توانسته‌ایم اموری چون حسابرسی و انتقال اموال و دارایی‌های برخی از تعاونی‌های اعتباری ادغام‌شده را به سرانجام برسانیم.

 

وی ادامه داد: تعاونی اعتباری فرشتگان نیز جزو همین تعاونی‌های ادغامی است که اکنون با سرعت و دقت زیادی در حال انتقال اموال و دارایی‌های آن به موسسه کاسپین هستیم که این موضوع در آینده نزدیک به اتمام خواهد رسید. متحمل با تاکید بر اینکه موسسه اعتباری کاسپین در مسیر قانون و مقررات مشخص و صادره از سوی نهادهای ذی‌ربط چون بانک مرکزی حرکت کرده و می‌کند، افزود: کار بزرگی چون انتقال اموال و دارایی‌های هشت تعاونی ادغامی در کاسپین زمان‌بر است؛ اما با این حال مدیران این موسسه با وجود موانع پیش‌رو توانسته‌اند این مهم را به مراحل پایانی خود برسانند.

 

وی با تاکید بر اینکه موسسه اعتباری کاسپین با اخذ مجوز از بانک مرکزی در حال فعالیت در بازار پولی و بانکی کشور است، گفت: در هفته‌های آینده اخبار خوشی از تحولات مثبت صورت گرفته در این موسسه منتشر خواهد شد. مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین اظهار کرد: این موسسه اکنون عضو صندوق ضمانت سپرده‌ها است و این امر نشان از تعهد موسسه به قوانین و صیانت از سپرده‌های مردم است. متحمل افزود: کار حسابرسی و انتقال اموال و دارایی‌های تعاونی‌هایی چون بدر توس، پیوند و الزهرا با همکاری دستگاه قضایی نیز در ماه‌های آینده نهایی و به اتمام خواهد رسید.

 

/نقدینه 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.