مشتری محوری استراتژی مهم بانک رفاه است

مدیرعامل بانک رفاه گفت : مشتری محوری یکی از مهم ترین استراتژی های بانک رفاه است ، به همین منظور تغییرات ساختاری در بانک ایجاد شده که در آینده تقویت هم می شود.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک رفاه ، دکتر محمد علی سهمانی با اعلام این مطلب در جمع مدیران صف و ستاد این بانک در مشهد افزود : لازم است تمامی ارکان بانک بر امور مشتریان مبتنی باشد. مشتری محوری معادل عدول از قوانین و مقررات بانک مرکزی نیست بلکه ایجاد یک نگاه جامع به مشتری است.

 

وی افزود: با وجود همه تکالیف، انتظارات و محدودیت ها به دنبال تحقق اهداف در بانک رفاه هستیم. تمامی اقدامات بانک برای رضایت ذی نفعان است و تلاش ها باید به تامین رضایت ذی نفعان معطوف شود.

دکتر سهمانی با اشاره به اینکه در ماه های اخیر اقدامات مطلوبی در این بانک در حوزه های بهبود شبکه شعب، سودآوری، فن آوری های الکترونیکی و… صورت گرفته است افزود: بهبود شرایط بانک صرفاً با ارتقای کیفیت خدمات صورت می گیرد. ارتقای کیفیت هم با پرداخت سود بالا یا با کاهش قیمت خدمات به دست نمی آید. سرعت، کیفیت، امنیت و سهولت در دسترسی به خدمات در نهایت منجر به تعالی بانک و افزایش رضایت مندی ذی نفعان خواهد شد .

وی وصول مطالبات معوق را از ماموریت های مهم بانک رفاه خواند و یادآور شد سیاست بانک در وصول مطالبات از بدهکاران خوش حساب ، تعامل و مدارا است اما در مواجهه با بدهکاران بد حساب از همه ظرفیت های قانونی بهره خواهیم برد.

دکتر سهمانی تاکید کرد حوزه های صف و ستاد این بانک منسجم و هماهنگ در پی اعتلای بانک هستند و مطمئنا اعتلای بانک منجر به رضایت ذینفعان خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.