0
0

سهولت و سرعت خدمات با بانکداری اجتماعی

۱۰:۲ - ۱۳۹۵/۹/۲۲کد خبر: 104952
مدیر انفورماتیک بانک پاسارگاد معتقد است: بانکداری اجتماعی می‌تواند اقدام مهمی در سهولت و سرعت ارائه خدمات بانکی به مشتریان باشد و با توجه به اینکه شبکه‌های مجازی جای خود را میان مردم بازکرده است، فعالیت این نوع بانکداری آینده خوبی خواهد داشت.

عصر بانک؛به گزارش ستاد خبری ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، محمود پاینده افزود: کشور ما هم می‌تواند با ایجاد یک شبکه اجتماعی مجازی ایرانی که امنیت آن صد در صد تضمین شده خواهد بود، در زمینه بانکداری اجتماعی ورود کرده و خدمات بانکی را روی شبکه‌های مجازی به مشتریان ارائه کند.

 

وی درباره بانکداری اجتماعی و فعالیت آن در ایران اظهارداشت: بانکداری اجتماعی در ایران در حال شکل‌گیری بود اما به دلایل امنیتی از فعالیت آن جلوگیری کرد.


وی ادامه داد: همان‌طور که از نام بانکداری اجتماعی مشخص است، فعالیت این نوع بانکداری بر روی شبکه‌های اجتماعی مجازی مثل تلگرام است و با توجه به اینکه استفاده از این ابزارها در میان مردم رواج پیدا کرده، به طور حتم این نوع بانکداری می‌تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند.


پاینده با اشاره به اینکه همه سرور‌های شبکه‌های مجازی متعلق به  سایرکشورها است، اظهار داشت: به همین دلیل نمی‌توان از نظر امنیتی به این شبکه‌ها اعتماد کرد و با توجه به اینکه هدف، ارائه خدمات مالی و بانکی است باید امنیت این شبکه‌ها ۱۰۰ در صد تضمین شده باشد.


مدیر انفورماتیک بانک پاسارگاد با ذکر این نکته که بانک ما هم قصد ورود به این حوزه را داشت ، توضیح داد: ما هم به دلایل امنیتی مجبور به توقف فعالیت‌های خود در این نوع بانکداری شدیم.


یادآور می‌شود، ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، ۱۳ و ۱۴ دی ماه ۹۵ توسط پژوهشکده پولی و بانکی در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

مشاهده مطالب مربوط به بانک و پرداخت الکترونیکصفحه نخستمطالب آموزشی
ارسال به دوستان با استفاده از: تلگراملینکدین


» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید




اطلاعات تصویری