چه شد عصربانک، عصربانک شد؟

همزمان با تولد سه سالگی عصربانک در شب یلدا ،گزارش مختصری از فعالیت سه ساله عصر بانک و پستی ها و بلندی های آن میخوانیم.

عصر بانک؛عصربانک نتیجه پایان نامه ارشد دانیال خدابخش، دانش آموخته کارشناسی مدیریت بانک دانشگاه علوم اقتصادی، در رشته مدیریت اجرایی دانشگاه علم و صنعت با موضوع نقش خدمات بانکداری الکترونیک در رضایت مشتری بود که  به دلیل نحوه انجام کار نمره کامل را از اساتید دریافت کرد.

 

نتیجه نهایی پایان نامه : خلاء  آموزشی در جامعه مشتریان و فعالان بانکی و پرداخت و نیاز به تولید محتوای آموزشی تخصصی در زمینه بانکداری و پرداخت.

 

یلدای سال 92: طراحی عصربانک با تمرکز بر آموزش بانکداری و پرداخت

 

شروع جدی کار با همه بی مهری ها در کل سال 93: اولین سال کاری عصربانک ، بدون رابطه با هیچ بانک ، سازمان ،شرکت و  مدیری بدون کوچکترین درآمدی و فقط با تمرکز بر تولید محتوای تخصصی بانکداری گذشت و بدلیل عدم رابطه ، بانکها و شرکتهای بانکی همه به عصربانک پشت کرده بودند و هیچ درخواستی جواب مثبت نمی گرفت و با توجه به تولید محتوای تخصصی بسیار زیاد و رتبه مناسب سایت در الکسا که حتی به رتبه 1000 ایران هم نزدیک شد و بالاتر از همه رسانه های قدیمی بانک و پرداخت ایستاد اما بی تفاوتی های بانک ها و شرکتها به عصربانک ادامه داشت و سال به  سختی گذشت. تنها درآمد و دلگرمی سال 93 : کارت هدیه دریافتی از آقای مهندس صمدی – مدیر عامل وقت شرکت توسعه نوآوری شهر تنها دلگرمی سال 93 بود.

 

در سال 94 نا امید نشدیم : با تولید محتوای بیشتر و بیشتر و اثرگذاری مطالب عصربانک روی مخاطب، کم کم بانکها از عصربانک حمایت کردند.

 

در سال 95 تمرکز بر موضوعات پرداخت در کنار بانکداری : سال 95 را با تشکیل تیمی کوچک اما حرفه ای و با تمرکز بر موضوعات بکر پرداخت الکترونیک شروع کردیم و این دلیل اصلی تغییر لوگوی عصربانک بود. در سال 95 به دلیل تولید مطالب تخصصی پرداخت در سایت و کانال عصربانک ، بدون هیچگونه تبلیغاتی موفق شدیم در زمان کوتاهی حدود 2500 نفر از کارشناسان و مدیران ارشد بانکداری و پرداخت کشور را در کانال تلگرام عصربانک در کنار خود داشته باشیم که این بزرگترین موفقیت است.

 

تغییر لوگو و یک حرکت بزرگ در عصربانک: تغییر لوگوی عصربانک نشان از تغییرات اساسی محتوایی و ساختاری در عصربانک دارد که به زودی از این تغییرات رونمایی می شود.تغییراتی که به نفع مدیران و مشتریان شرکتهای بانکی و پرداخت و بانکها خواهد شد…یلدایتان درکنار خانواده گرم و شاد…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.