دستگاه صراف پویا، نوآوری برتر بانکی

صراف پویا دستگاهی مدرن است که به صورت خودکار امکان خرید ارزهای رایج همچون دلار آمریکا، دلار کانادا، یورو، لیر ترکیه، درهم امارات و ... را از مشتریان دارد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی شرکت پویا  در مراسم اختتامیه‌ی ششمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت بانک شهر با دستگاه صراف الکترونیک پویا به عنوان نوآوری برتر بانکی موفق به کسب جایزه‌ی دکتر نوربخش شد.

 

این دومین سال متوالی است که محصولات عملیاتی شرکت پویا در بانکها ،موفق به کسب جایزه دکتر نوربخش در همایش های بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت می شوند و به یقین این امر اتفاقی نبوده و مهر تایید دیگری است بر  خلاقیت  و نوآوری که سر لوحه عملکرد پویا بوده و باعث شده با سابقه ای بیش از 34 سال فعالیت در حوزه بانکداری، در بالاترین جایگاه دانش بنیان قرار گیریم.

صراف پویا دستگاهی مدرن است که به صورت خودکار امکان خرید ارزهای رایج همچون دلار آمریکا، دلار کانادا، یورو، لیر ترکیه، درهم امارات و … را از مشتریان دارد. این دستگاه پس از دریافت، شمارش و تأیید ارزها و همچنین احراز هویت با اسکن پاسپورت یا کارت ملی مشتری، یک کارت بانکی با مانده ریالی معادل ارز دریافتی و متصل به شبکه شتاب با قابلیت استفاده در تمامی پایانه های فروشگاهی و خودپردازها و…  تحویل می‌دهد. همچنین مشتری می تواند در صورت داشتن کارت بانکی معتبر معادل ریالی ارز تحویلی به دستگاه را به کارت خود نیز واریز نماید. سهولت و امنیت در فرآیندهای مالی برای مسافران خارجی، مدیریت تبدیل ارز و در نتیجه جلوگیری از پولشویی از مزایای دستگاه صراف است.

صراف الکترونیک پویا توسط بانک شهر در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، میدان فردوسی و چند نقطه ی دیگر  راه‌اندازی و مورد استقبال واقع شده است.

یادآور می گردد سال گذشته در پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت ،  بانک مسکن با محصول نرم‌افزاری شرکت پویا موفق به کسب جایزه دکتر نوربخش گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.