اخذ مجوز موسسه ثامن در مراحل پایانی

مدیر عامل موسسه اعتباری ثامن در همایش مدیران این موسسه گفت: باید با استفاده از توان کارکنان، نرخ مطالبات غیرجاری را تک رقمی کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، محمدابراهیم پورزرندی افزود: باید برنامه‌ریزی به‌گونه‌ای باشد که بتوان از مسیر پیش رو عبور کرده و به هدف اولیه که اخذ مجوز بانک مرکزی و تبدیل به موسسه است، برسیم. وی در مورد تغییرات مدیران استانی موسسه گفت: بنده در کمیته انتصابات هیچ نقشی نداشته‌ام و این کمیته به‌صورت مستقل و با استقلال کامل و بر مبنای کارشناسی و با توجه به اصول حاکمیت شرکتی انتخاب‌های خود را انجام داده است و برای هیچ فردی در این کمیته و این مرحله از فعالیت‌ها و تغییرات صورت گرفته توصیه نداشتم.

 

پورزرندی تاکید کرد: به کار کمیته انتصابات و کار کارشناسی آنان در ارزیابی و معرفی مدیران اعتقاد دارم. مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن به اولویت‌های معرفی مدیران جدید هم اشاره داشت و تصریح کرد: در معرفی مدیران جدید در موسسه اولویت بر این اساس بود که از همکاران خود موسسه استفاده شود و اگر در این بین شرایط مهیا نبود از همکاران شبکه بانکی در بیرون از موسسه هم دعوت به همکاری شود به گفته وی با شرح وظایف جدید که به‌زودی ابلاغ می‌شود اختیارات مدیران استانی موسسه افزایش می‌یابد. وی افزود: ساختار جدید بستری مناسب برای فعالیت‌های موسسه به حساب می‌آید و انتظار می‌رود با این شرایط رشد و تعالی موسسه شتاب بیشتری بگیرد. پورزرندی با اشاره به سپرده قانونی نزد بانک مرکزی برای اخذ مجوز گفت: به‌زودی باقیمانده این سپرده هم واریز می‌شود و مراحل نهایی اخذ مجوز موسسه ثامن به اتمام می‌رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.