توانمندسازی شبکه فروش بیمه‌کوثر

ساماندهی، توانمندسازی و گسترش شبکه فروش با تکیه بر تعامل، یکدلی و پشتکار مدیران، کارکنان و نمایندگان تحقق می‌یابد.

عصر بانک؛به گزارش روابط‌عمومی و اعلام مدیر امور نمایندگان بیمه‌کوثر؛ افزایش ارتباط دوسویه میان ستاد و نمایندگان با بیان  پیشنهادها و انتقادهای سازنده و اجرایی می‌تواند آینده‌ای با فروش بیشتر، تنوع بهتر و خسارت کنترل شده را برای شرکت رقم بزند.

 

معصومه نجات‌بخش با بیان اینکه در حال حاضر رتبه‌بندی نمایندگان با هدف ساماندهی، تقدیر، تفویض اختیار و قطع همکاری با برخی از نمایندگان انجام شد، خاطرنشان‌کرد: در سال آینده درجه‌بندی نمایندگان برمبنای شاخص‌های کمی و کیفی نظیر ویژگی‌های مکان و نظم ظاهری دفتر، تابلوی نمایندگان، منابع‌انسانی فعال در دفتر نمایندگی، شرکت در دوره‌های آموزش ضمن خدمت، انضباط و نظم اداری و مالی و سایر شاخص‌ها صورت خواهد گرفت.

وی کسب دانش و مهارت‌ لازم متناسب با نیازهای هر استان و شهر را عامل توفیق نمایندگان برشمرد و گفت: با وجود بازارهای متنوع و رقابتی پیش‌رو، نمایندگان با بهر‌مندی از برنامه‌هایی مبتنی بر شناخت و منطبق بر سیاست‌های فروش شرکت می‌توانند زمینه‌های رشد و پیشرفت خود و در نهایت شرکت را فراهم آورند.

مدیر امور نمایندگان تاکیدکرد: ارایه خدمات رفاهی و تسهیلات و نیز تفویض حدود اختیار به نمایندگان براساس درجه کسب شده و توانمندی نمایندگان در سال آینده عملیاتی خواهد شد.  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.