کارتخوان های آپ از مرز نیم میلیون گذشت!

تعداد کارتخوان های نصب شده آسان پرداخت در سراسر کشور از مرز 500،000 دستگاه گذشت.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت در روزهای پایانی سال 1395، با هدف ترویج و توسعه فرهنگ پرداخت الکترونیک و تعهد به وعده قبلی، پانصد هزارمین دستگاه کارتخوان آپ نیز نصب و راه اندازی شد.

 

آسان پرداخت با هدف اعتلای رضایت هموطنان جهت تجهیز امکانات و ارتقاءکیفیت دستگاههای کارتخوان تمامی تلاش خود را نموده است، دستگاههای کارتخوان جدید آپ مجهز به تکنولوژی های نوین پرداخت (مانندNFC) با سرعت و امنیت بالاتر به بازار ارائه شده تا بیش از پیش کار را برای کاربران تسهیل نماید.

 

کارتخوان های آپ با قابلیت پشتیبانی تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب و همچنین با سرعت ارتباطی بسیار بالا گزینه مناسب برای فروشگاههای معتبر در سراسر کشور است. کسب امتیاز 1/297 در شاخص اثر بخشی دستگاههای کارتخوان آپ در آخرین گزارش شاپرک، نشان از کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط آپ و ترجیح پذیرندگان به استفاده از دستگاههای کارتخوان آپ در کنار سایر دستگاههای کارتخوان دارد.

 

روابط عمومی آسان پرداخت با اشاره به استقرار پانصد هزارمین دستگاه کارتخوان آپ بیان داشت بانک های کشاورزی، شهر، گردشگری، مسکن، سپه، قرض الحسنه رسالت، تجارت، صادرات، توسعه تعاون و دی از جمله بانک هایی هستند که دستگاههای کارتخوان آسان پرداخت را به عنوان درگاهی امن و سریع برای رفاه حال مشتریان خود انتخاب کرده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.