0
0

افزایش مزیت رقابتی بانک‌ها با سرمایه‌گذاری بر نوآوری‌

۱۰:۴ - ۱۳۹۶/۳/۲کد خبر: 117620
شراکت/همکاری با شرکت‌های تکنولوژی،دستیابی به شرکت‌های فین‌تک ، تأسیس آزمایشگاه های نوآوری و مراکز شتاب دهنده و سرمایه گذاری در شرکت‌های فین‌تک از روشهای ترغیب بانکها به نوآوری هستند.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمهعصر بانک؛با افزایش تهدیدات از سمت  تازه واردها و تغییر نیازهای مشتری و اولویت‌ها، بانک‌ها در حال سرمایه‌گذاری بر نوآوری‌های جدید هستند.

 
امروزه محصولات و خدمات بانکی به مرور بیشتر و بیشتر قیمت دار شده‌ و قیمت به عنوان تنها مولفه‌ی متفاوت در بین بانک‌ها تبدیل شده است.


بانک‌ها همچنین از شرکت‌های فین‌تک در ارائه‌ی خدمات آنلاین به مشتری عقب مانده‌اند که همین منجر به کاهش تجربه  مشتری شده است.

 


 
  بر همین اساس  تغییر در انتظارات مشتری، نیاز به نوآوری‌ها و تقاضاهای جدید را الزامی ساخته است.


همچنین  رقابت فزاینده‌ی صورت گرفته از سوی شرکت‌های فین‌تک (که بسیار انعطاف‌پذیرتر و سریع‌تر در قبال بازار عمل می‌کنند) بانک‌ها را ملزم می‌سازد که پیشنهادات و ابداعات نوآورانه‌ای را برای ماندن در چرخه‌ی رقابت ارائه کنند.

مشاهده مطالب مربوط به اطلاعات تصویریصفحه نخستمطالب آموزشی
ارسال به دوستان با استفاده از: تلگراملینکدین


» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید




    اطلاعات تصویری