موفقیت شرکت در گرو حمایت ذینفعان است

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا طی بازدید از شعبه کرمان گفت: این شعبه طی سالهای اخیر روند رو به رشدی داشته و تلاش همکاران شعبه قابل تقدیر است.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر صادق در نشستی که با حضور اعضای هیات مدیره در محل شعبه کرمان برگزار شد، گفت: رعایت ترکیب پرتفوی در فروش بیمه های اموال و اشخاص و روند رو به رشد حق بیمه تولیدی و کاهش خسارت شعبه، بیانگر مدیریت علمی و کارآمد دست اندرکاران آن است.

 

وی در ادامه اضافه کرد: جایگاه دوم استانی در بین شرکت های بیمه از اتفاقات مهمی بوده است که شعبه کرمان علی رغم رقابت های شدید در صنعت بیمه استان کسب کرده است.

دکتر صادق به همراه اعضاء هیات مدیره با حضور در جمع نمایندگان شعبه کرمان ضمن اشاره به شرایط کاری صنعت بیمه و یکپارچگی حوزه فنی و مالی در خدمات بیمه ای طی سال های اخیر، گفت: در سال 93 با وجود مشکلات بسیار، نرم افزار فناوران در شرکت استقرار یافت و با گذشت چند ماه بیش از 95 درصد عملیات پرتفوی شرکت را پوشش داد. استقرار این نرم افزار از مهمترین اقدامات انجام شده در بیمه دانا طی چند سال گذشته بوده است که توانست رضایت همکاران و شبکه فروش را در ارائه خدمات به بیمه گذاران به دست آورد، بطوری که سرعت عمل شرکت را در پیشبرد اهداف عالیه به طور قابل ملاحظه ای بالا برده است.

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در پایان با اعلام رضایت از روند مثبت شعبه کرمان، گفت: موفقیت شرکت در گرو همبستگی و حمایت از ذی نفعان آن است که امیدواریم، نمایندگان به عنوان یکی از مهمترین ارکان شرکت، فعالیت هایشان را بیش از پیش توسعه داده و در جهت اعتلای شرکت همانند گذشته حرکت کنند. در حوزه ستادی نیز اقدامات در خور توجهی در جهت تسهیل فعالیت های نمایندگان و پیشبرد امور انجام شده است که در آینده بیشتر تداوم خواهد داشت.

گفتنی است؛ در دیدار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با نمایندگان و کارکنان شعبه کرمان مقرر شد در راستای توسعه بازار و حفظ بیمه گزاران جنوب استان بررسی های لازم در خصوص ایجاد باجه یا شعبه انجام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.