آپتل با 09991 وارد شد

رقابت اپراتورهای تلفن همراه، با عرضه عمومی سیم‌کارت‌های اپراتور نوظهور آپتل با پیش شماره 09991، وارد فاز جدیدی شد.

عصر بانک؛آپتل با ارائه سیم کارت‌های دائمی خود به بازار در روز 20خرداد همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع)، توانست اولین اپراتور جدیدی باشد که سیم‌کارت‌های خود را به بازار ارائه می‌کند. پیش از این و در روزهای پایانی سال گذشته نیز در طرحی آزمایشی، برای اولین بار سیم‌کارت‌های آپتل در اختیار تعداد محدودی از کاربران ویژه آسان پرداخت قرار گرفته بود. حالا با حضور رسمی آپتل در بازار، مسعود وکیلی‌نیا، مدیر عامل آپتل با تشریح نحوه فروش سیم کارت‌های شرکت آپتل می‌گوید: «سیم کارت‌های آپتل همگی دائمی بوده و از طریق اپلیکیشن آپ قابل خریداری هستند. همچنین سیم کارت‌های رند آپتل به صورت مزایده و در سایت aptel.ir به فروش می‌رسند.»

 

گفتنی است هر فرد پس از خرید سیم کارت یک کد دعوت دریافت می‌کند که می‌تواند با آن، دوستان خود را به خرید سیم کارت آپتل تشویق کند. فرد دعوت شده در صورت استفاده از این کد، مشمول تخفیف خرید شده و امتیاز قابل توجهی نیز به حساب کیف پول دعوت کننده در اپلیکیشن آپ واریز می‌شود.

پوشش سراسری، اینترنت 4G و 4.5G و خدمات پرداخت همراه از ویژگی‌های سیم‌کارت آپتل است. وکیلی‌نیا مدیرعامل آپتل با اشاره به این ویژگی‌ها درباره رویکرد مشتری مدارانه این اپراتور گفت: «آپتل با رویکردی مشتری مدارانه شکل گرفته است و به همین جهت، از ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی به مشتریان خود اجتناب خواهد کرد. همچنین، این رویکرد در شکل‌دهی باشگاه مشتریان ویژه مشترکان آپتل نیز، که جزئیات آن به‌زودی بیان می‌شود، قابل مشاهده خواهد بود.» وی در پایان درباره طرح‌های تشویقی آپتل نیز گفت: «طرح‌های تشویقی آپتل به‌صورت بسته‌ها و طرح‌های ماهیانه و جشنواره‌ها طراحی شده است که به‌زودی از طریق روابط عمومی و وب سایت آپتل اطلاع رسانی می‌شود. همچنین شماره پشتیبانی آپتل، 09991100000، آماده پاسخگویی به پرسش‌های مشترکان و علاقه‌مندان آپتل است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.