همه چیز درباره شرکت فرادیس البرز

مجید زنوزی مدیر عامل شرکت فرادیس البرز : فرادیس در پی ایجاد کسب و کار دوم است.

عصر بانک؛میر مسعود مجید زنوزیمدیر عامل شرکت داده ورزی فرادیس البرزبا اشاره به تغییر و تحولات و رشد روز افزون علم تکنولوژی در تمامی عرصه ها به ویژه عرصه بانکداری الکترونیک اظهار کرد: اکنون شرکت با تلفیق دانش ، تخصص و تجربه حضور خود در نظام بانکی به جایگاه درخوری دست پیدا کرده چرا که تلاش در جهت مشتری مداری ، ارتقای کیفیت خدمات و رضایت کارکنان نه یک شعار که برای ما یک اعتقاد و باور است .

وی با بیان اینکه در سند جدید ماموریت شرکت، تدوین استراتژی و برنامه کسب و کار جدید برای تقویت آن ارائه شده است ، درباره جایگاه شرکت گفت : شرکت فرادیس در بین شرکت های بانکی جایگاه بارزی دارد و علاوه بر سابقه طولانی مدیران و تجربه نیروهای فنی از چند منظر دیگر نیز برتری های چشمگیری نسبت به رقبا به دست آورده است. از یک منظر سهم عمده بازار شرکت است که نتیجه عملکرد شرکت و اعتماد مشتریان است ، دومین مورد توسعه دفاتر کل کشور است که در حال حاضر دارای 132 دفتر است و بیش از 60 دفتر از شرکت رقیب بیشتر دارد . عامل دیگر ، رضایت مناسب مشتریان در نظرسنجی های انجام شده از خدمات و محصولات شرکت است .

رشد 15 درصدی در سال

مدیر عامل شرکت فرادیس البرز ارتقاء جایگاه شرکت در رتبه بندی 100-IMI  را مورد توجه قرارد داد و خاطر نشان کرد : به طور متوسط سالیانه 15 درصد رشد داشته ایم و درحال حاضر جزو 13 شرکت برتر هستیم و در بین شرکت های IT در همان رتبه بندی ، رتبه 15 و در بین شرکت های هم رده بانکی رتبه اول را کسب کرده ایم . همچنین در کلیه حوزه های کاری مرتبط با فعالیت شرکت که 13 مورد را شامل می شود شرکت فرادیس البرز رتبه اول را از شورای عالی انفورماتیک کسب کرده است .

به گفته وی همه دفاتر استانی شرکت به تعمیرات محلی و انبار های مرکزی مجهزند و شرکت در مجموع بیش از 40 میلیارد تومان ذخیره و قطعات دارد .همچنین همه انبارها دیجیتالی شده و به صورت آنلاین قابلیت رهگیری همه خودپردازها وجود دارد .

زنوزی برخی از برنامه های استراتژیک جدید شرکت را به شرح زیر عنوان کرد: تبدیل جریان درآمدی پشتیبانی ، تجاری و تراکنشی، گسترش حوزه مشتریان صرفا بانکی به مشتریان بانکی و غیر بانکی و B2C ،تبدیل تک صنعتSST  دو صنعت SST و پرداخت ،تبدیل حالت تک محصولی SST که فقط خودپرداز بود به طیف وسیع محصولات که شامل VTM، کیوسک و صندوق وATM  فروشگاهی است و تبدیل راهکارهای تجاری به راهکارهای ظرفیت ساز.

مدیرعامل شرکت فرادیس البرز با ارائه آماری از عملکرد دستگاه های خودپرداز اظهار کرد :با توجه به تحولات جهانی در حوزه پرداخت و نیز رفتار مشتریان لزوم کسب و کار دوم برای شرکت بیش از گذشته مطرح است . اکنون و بر اساس آخرین آمارها میزان تراکنش های خودپردازی 29 درصد کاهش یافته است در حالی که در حوزه کارتخوان ها با افزایش تراکنش مواجه هستیم .

وی توسعه نرم افزار دستگاه های خودپرداز را برای ارائه سرویس بدون کارت ، توسعه نرم افزار کیوسک بانک ها برای پشتیبانی از تراکنش های ارزش افزوده ،توسعه نرم افزار مدیریت کیوسک و طراحی و راه اندازی داشبورد جدید اطلاعاتی شاخص های عملیاتی مبتنی بر هوش تجاری را از جمله اقدامات سال گذشته این شرکت عنوان کرد .

زنوزی توسعه خودپرداز مشارکتی ، توسعه بازار کیوسک ، توسعه بازار VTM و کاهش بهای تمام شده را از جمله برنامه های شرکت در زمینه سرآمدی در خدمات عنوان کرد و گفت : در کنار برنامه های بهبود و توسعه مستمر سازمان و تقویت زیرساخت ها ، در حوزه نوآوری در محصولات امسال پروژه فراپی را در دستور کار قرار داده ایم .

زنوزی در ادامه با اشاره به پروژه فراپی در کاشان) شهر بدون وجه نقد) از آن به عنوان یک پروژه ظرفیت ساز  نام برد که هم شرکت را وارد فضای جدیدی کرده و هم با ایجاد یک اکوسیستم ، شرکت ها ی همکار را وارد حوزه پرداخت میکند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.