پنج نکته در تایید کیف پولهای دیجیتال

کاهش کارمزد، بهبود تجربه مشتری، پرداخت آسان‌تر، دیجیتالی کردن ابزار پرداخت و امنیت از جمله مزیت‌های کیف پول‌های دیجیتال نسبت به روش‌های دیگر پرداخت هستند

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛موضوع پرداخت از طریق کیف‌ پول دیجیتال در کشورهای پیشرفته دنیا زمان زیادی است که اجرایی شده و به عنوان یکی از روش‌های پرداخت توسط مشتریام استفاده می شود. اما این روش پرداخت در نظام پرداخت ایران موضوعی جدید است که توسط شرکت‌های ارائه دهنده پرداخت درحال توسعه و رونمایی است. از همین رو در ادامه 5 مزیت استفاده از کیف پول‎های دیجیتال را بررسی کرده ایم:

 

  • هزینه‌ی کارمزد تراکنش‌ها را کاهش می‌دهد

به هنگام انجام تراکنش‌ از کارت‌های اعتباری و کارت‌های بدهی، در کشورهای پیشرفته، کاربرنهایی باید کارمزد بپردازند. این کارمزد‌ها بعضی اوقات ارقام درشتی هستند، بخصوص برای خرده فروشانی که در سطح گسترده‌تری فعالیت دارند، پس تلاش برای کاهش این هزینه‌ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

  • بهبود تجربه‌ی کاربری و درگیر کردن مشتری

یک کیف پول دیجیتال خرده فروشان را قادر می‌سازد که تجربه‌ی خوشایندی را برای کاربران فراهم کنند و با ارائه‌ی پیشنهادات جذاب مرتبط با تقاضای آنان، در این اقتصاد جایگاه خود را حفظ کنند.

  • پرداخت‌های ساده

کیف پول‌های دیجیتال با کارتخوان‎های مجازی این امکان را به مشتریان می دهند که پرداخت‌های خود را در طول مسیر انجام دهند و دیگر نیازی نیست در صف بایستند. این مورد همچنین باعث آزاد شدن وقت دیگر کارکنان می ‌شود تا بتوانند در موقعیت‌های دیگری در فروشگاه بطور بهتر و موثرتری انجام وظیفه کنند. بدین طریق بطور همزمان هم رضایت مشتری را افزایش می دهند و هم از اتلاف وقت و هزینه‌ها می کاهند.

  • دیجیتالیزه کردن کارت‌های فیزیکی و قبوض

کیف پول‌های دیجیتال بطور مستقیم و موثرتری هزینه ها  تولید کارت و صدور قبوض را کاهش می دهند. کارت ها را می توان دیجیتالیزه کرد، اعلانات و هشدارهای دیجیتال می‌تواند جای سیستم‌های سنتی را بگیرد و قبوض پرداختی را می توان با استفاده از برنامه‌های درون پرداختی وصول کرد.

  • بهبود امنیت و کاهش ریسک

کیف پولهای دیجیتال، می بایست برای بالا بردن امنیت و کاهش ریسک تکنولوژی‌ها و تکنیک‌های متعددی را بکار گیرند و بدین طریق خود را در مقابل نفوذهای احتمالی ایمن کنند. بنابراین این روش ‌های پرداخت از درجه امنیتی بالاتری برخوردار هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.