موفقیتی دیگر برای شرکت فرادیس البرز

شرکت فرادیس البرز موفق به اخذ درجه A و دریافت تندیس زرین و نشان حمایت از کالا و خدمات ایرانی در نخستین کنفرانس ملی «ساخت ایران» گردید.

عصر بانک؛هجدهم تیرماه 96، مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما، شاهد برگزاری نخستین کنفرانس ملی «ساخت ایران» باحضور فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان برتر، مقامات کشوری مرتبط، اصناف و مدیران شبکه بانکی بود.

 

این کنفرانس با هدف ترویج فرهنگ استفاده ازکالا و خدمات ایرانی به همت موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران، بنیاد فرهنگی اصناف ایران و جمعی از مدیران بنگاه های اقتصادی کشور  در این محورها برگزار گردید :

 

–  حمایت از تولید و خدمات ایرانی بعنوان پیش نیاز تولید

 

–  نقش نوآوری و اختراعات در تولید و خدمات ملی

 

–  فرصت های بین المللی در ارتقای تولید و خدمات ملی در پسا تحریم

 

–  رابطه بین کیفیت محصول و خدمات با رضایتمندی مشتری و سودمندی شرکت

 

–  کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاها و خدمات مرغوب ایرانی

 

–  رفع نیاز وابستگی به واردات کالاهای خارجی و افزایش صادرات کالا

در این برنامه که در دو بخش اجرا شد، از تولیدکنندگان برتر ایرانی با اهدای تندیس و لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.

در همین راستا شرکت داده ورزی فرادیس البرز نیز بعنوان تولیدکننده فعال در شبکه بانکی و حوزه اقتصاد کشور با توجه به خدمات گسترده پس از فروش، موفق به دریافت این جوایز گردید.

باتوجه به سیاست گذاری های صورت گرفته در شرکت فرادیس البرز طی چند سال گذشته و رویکرد شرکت در تولید محصولات استراتژیک حوزه بانکی از قبیل دستگاه خودبانک (VTM) دستگاه خودپرداز (ATM) و کیوسک های بانکی چندمنظوره، از چندی پیش تصمیم بر آن شد تا جلسات متعدد مشترک معاونین و مدیران شرکت با کارشناسان اتاق بازرگانی و بنیاد فرهنگی اصناف، با محوریت برنامه های تولید سالانه کارخانه، محصولات نوین، نحوه خدمات در پشتیبانی فنی  و نیز مباحث قرارداد با مشتریان برگزار گردد. و  بر اساس 34 شاخص اصلی در زمینه (تولید و تعمیر، عملیات و پشتیبانی فنی، مشتریان و منابع انسانی) مستندات گردآوری و ارائه شد تا پس از ممیزی و احراز صلاحیت، شرکت فرادیس البرز جزء لیست ارزیابی نهایی قرار گیرد.

در نهایت بر اساس آخرین نتایج ارزیابی های  صورت گرفته از مشاوران اتاق بازرگانی،  شرکت داده ورزی فرادیس البرز موفق به اخذ درجه A  از نظر هیئت داوران شد که تندیس زرین و نشان حمایت از کالا و خدمات ایرانی در نخستین کنفرانس ملی «ساخت ایران» به جناب آقای مهندس زنوزی مدیرعامل محترم شرکت اعطا گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.