استمرار همکاری گروه توسن و GRG Banking

گروه توسن به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین هلدینگ‌های ارائه‌دهنده راهکارهای بانکی و پرداخت در ایران، خبر از گسترش و ادامه همکاری خود با GRG Banking به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده سخت‌افزارهای بانکی در دنیا می‌دهد.

عصر بانک؛توسن‌تکنو به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ توسن در پایان سال 2016 میلادی به‌عنوان نوآورترین شریک تجاری GRG Banking معرفی شد و این عنوان به‌واسطه پیاده‌سازی و استقرار دستگاه‌های خودبانک (VTM) و خودپرداز/ خوددریافت (BCR) در شبکه بزرگ بانکی ایران به‌دست آمد. توسن‌تکنو به‌عنوان نماینده انحصاری GRG Banking در زمینه دستگاه‌های VTM، BCR و Cash In در بازار ایران، مطابق با استراتژی‌های خود در سال‌جاری، به‌دنبال تولید این دستگاه‌ها در داخل کشور بوده و برنامه‌های جدی و اجرایی در این خصوص را در دستور کار خود قرار داده است؛ بنابراین گزارش راهکار نرم‌افزاری VTM نیز برای اولین بار در ایران ازسوی شرکت توسن تکنو تولید شده و به این ترتیب می‌توان گفت این شرکت تنها ارائه‌دهنده راهکار جامع تحول شعب در شبکه بانکی کشور است.

 

همکاری گروه توسن و GRG Banking در شرایطی استمرار می‌یابد که در حال حاضر تحقیقات موسسات معتبر بین‌المللی نشان‌دهنده این است که بانکداری به شیوه‌های سنتی در دنیا به دلایل مختلف از جمله افزایش هزینه شعب، تغییر رفتار مشتریان، ورود تکنولوژی‌های نوین و… مورد بازنگری قرار گرفته و یکی از راهبردهای جدی در این خصوص، موضوع تحول شعب یا Branch Transformation است. برای نیل به این هدف موضوع بازنگری در فرآیندهای شعب، کاهش یا ادغام آنها، یکپارچه‌کردن کانال‌های ارائه خدمات به مشتریان و مواردی از این دست مطرح است. در چنین رویکردی است که مفهوم «شعبه مجازی» بانک‌ها تحقق می‌یابد و در این قالب، ارائه سرویس بانک لزوما از طریق شعب فیزیکی نخواهد بود و ارائه خدمات به مشتریان از طریق کانال‌های Omni Channel و در برخی مدل‌ها کیوسک‌های بدون تحویلدار انجام خواهد شد. این گزارش می‌افزاید: توسن‌تکنو از طریق همکاری با GRG Banking و دیگر شرکای تجاری خود، همچنین با انجام مطالعات موردی و نیز بهره‌گیری از مشاوران بین‌المللی به‌دنبال گسترش مفهوم «شعبه مجازی» و همچنین پیاده‌سازی جنبه‌های مختلف و اجرایی Branch Transformation در سیستم بانکداری کشور است.

 

/دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.