تایید مجوز M-POS شرکت توسن تکنو

شرکت توسن تکنو مجوز M-POS برند pax مدل D180 را از شاپرک گرفت.

عصر بانک؛ جمشید آزاده، مدیر فروش راهکارهای پرداخت شرکت با تأیید خبر اخذ مجوز M-POS توسن تکنو گفت: توسن تکنو از دو سال پیش به دنبال ارائه راهکاری برای حذف نقاط ضعف POSهای مرسوم مثل استفاده بی مورد از کاغذ رسید و هزینه‌های سرسام آور آن بود، که بر همین اساس با داغ شدن تب M-POS در بین شرکت‌های مختلف ارائه دهنده خدمات پراخت داخلی، شرکت توسن تکنو نیز توانست با رعایت الزامات مدنظر شاپرک، مجوز M-POS مدل D180  و اپلیکیشن همراه آن را اخذ کند.

 

وی در ادامه با اشاره به تفاوت‌های  M-POS و POSهای سیار یا GPRS  گفت: POSهای سیار دارای سیستم عامل و رسید کاغذی هستند و از M-POSها سنگین تر و گران قیمت تر هستند، در صورتیکه M-POS بوسیله اپلیکیشین به یک گوشی هوشمند متصل می شود و بجای رسید کاغذی، می توانند در گوشی هوشمند خود در صورت تمایل از طریق پیامک رسید الکترونیکی را مشاهده نمایند.

 

 

مدیر فروش راهکارهای پرداخت شرکت توسن تکنوهمچنین با اشاره به 2 مدل کسب و کار B2B  و B2C گفت: شرکتهای بزرگ مثل اسنپ و تپسی برای پرسنل زیرمجموعه خود  و همچنین صاحبان کسب و کارهای کوچک مثل معلم‌های خصوصی و رانندگان تاکسی می‌توانند با تهیه این مدل M-POS  باصرف هزینه کم، پرداخت‌های خود را به سادگی، با سرعت و امنیت انجام دهند.

 

آزاده خاطر نشان کرد، کاربران M-POS برای استفاده از این دستگاه باید اپلیکیشن خاص آن را روی گوشی هوشمند خود نصب کنند، که این اپلیکیشن از نظر امنیت مورد تأیید شاپرک و منطبق بر استانداردهای PCI  است.

 

آزاده درباره مزیت‌ها و قابلیت های دیگر M-POS  مدل D-180  گفت: این دستگاه، یک سوم دستگاه POS معمولی قیمت دارد و با توجه به وزن کم، اندازه کوچک و ظاهر جذاب در همه جا قابل استفاده و در مقابل ضربه بسیار مقاوم است. همچنین D-180 از کارت‌های هوشمند، کارت‌های مگنت و کارت‌های بدون تماس پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت ارتباط بلوتوثی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.