برگزاری همایش فصلی مدیران بیمه دی

همایش فصلی مدیران شرکت بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران ستاد و شعب و با محوریت هماهنگی و حمایت از جاری‌سازی برنامه‌ها و سیاست‌ها به مدت دو روز در هتل جهانگردی دیزین برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارش ایسنا، در این همایش دو روزه سیدمجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به اینکه هر سازمانی باید نظم داشته باشد، تصریح‌کرد: خوشبختانه بیمه دی برنامه‌محور بوده و شرکت حضوری قوی در صنعت و بازار کشور دارد.

 

وی داشتن نظم و انضباط در تمام امور شرکت را از مؤلفه‌های موفقیت برشمرد و اظهارکرد: کارکنان و مدیران شرکت بایستی دارای قدرت تجزیه و تحلیل و اطلاعاتشان به روز باشد.

 

مدیرعامل شرکت بیمه دی به‌روز بودن دانش حرفه‌ای را ابزار مهمی در پیشرفت شرکت دانست و بیان کرد: مدیران شرکت در همه سطوح باید انسجام سازمانی را سرلوحه کار خود قرار دهند و به دنبال افزایش دانش فنی همکاران باشند.

 

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی شرکت افزود: شرکت بیمه دی دارای روحیه خیرخواهانه است، در نظر داریم با توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی، بخشی از بودجه خرید اقلام تبلیغاتی شرکت را به ساخت یک باب مدرسه در مناطق محروم کشور اختصاص دهیم.

 

مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به خوب برگزار شدن مجمع در هفته پایانی تیرماه گفت: باید رفتار کاری ما با شفافیت توأم باشد، صداقت، حرفه‌ای‌گری، انسجام سازمانی، خلاقیت و نوآوری اساس مهم پیشرفت ما در آینده است.

 

بختیاری افزود: بازاریابی و تقویت شبکه فروش علاوه بر تقویت فنی نمایندگان یکی از اهداف شرکت بیمه دی است که برنامه‌ها و راهکارهای مختلفی برای آن تدوین و اجرا شده که در آینده نیز برنامه‌های خوبی برای گسترش این بخش داریم.

 

در ادامه این همایش نیز مدیران فناوری اطلاعات و شعبه الکترونیک از حوزه معاونت برنامه‌ریزی و تحول با رونمایی از سامانه‌های داشبورد مدیران، سامانه CRM، استعلام نرخ درمان و مدیریت بیمه‌شدگان درمان به قابلیت‌های این سامانه‌ها و ارتقای سطح اطلاع‌رسانی به مدیران پرداخت. همچنین در حاشیه این همایش پنل‌های بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، وصول مطالبات و کارگروه مناقصات و ریکاوری برگزار شد.

 

در خاتمه این همایش محمدرضا کشاورز معاون فروش و توسعه بازار و دبیر اجرایی همایش ضمن تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم، برگزاری همایش را بسیار مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به نتایج کارگروه‌های تشکیل شده خطاب به روسای شعب بیان داشت: خروجی‌های این همایش را به همکاران شعب انعکاس دهید و آنان را نیز در جاری سازی برنامه‌ها و اهداف شرکت سهیم کنید.

 

در حاشیه این مراسم مدیران ستاد و شعب به همراه مدیرعامل شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی بیمه دی به پاکسازی رودخانه دیزین از زباله اقدام کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.