0
0

همه چیز درباره راهکار +TSB توسن

۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۸/۲کد خبر: 139473
با راهکار +TSB بانکها قادر خواهند بود مستقلاً نسبت به توسعه خدمات و فرآیندهای جدید اقدام کنند.

عصر بانک؛ﺍﻣﺮﻭﺯه ﺑﺎ ﺗﻐﻴﻴﺮﺍﺕ ﮔﺴﺘﺮﺩه ﻭ ﻋﻤﻴﻖ ﺩﺭ ﻓﻀﺎﯼ ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﺑﺎﻧﮑﯽ، ﺿـــﺮﻭﺭﺕ ﻫﺎ ﻭ ﻧﻴﺎﺯﻣﻨﺪﻱﻫﺎﯼ ﺟﺪﻳﺪﯼ ﺍﺯ ﺳــــﻤﺖ ﺑﺎﻧﮏﻫﺎ ﻭ ﻣﺆﺳﺴﺎﺕ ﻣﺎﻟﯽ ﻭ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﯼ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺷﺪه ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺁﻥﻫﺎ، ﻧﮕﺮﺵﻫﺎ ﻭ ﺭﻭﻳﮑﺮﺩﻫﺎﯼ ﺟﺪﻳﺪ ﻭ ﻧﻮﺁﻭﺭﺍﻧﻪﺍﯼ، ﭼﻪ ﺩﺭ ﺳـــــﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﺎﻧﮏ ﻭ ﭼﻪ ﺩﺭ ﺳﻴﺴﺘﻢﻫﺎﯼ ﺑﺎﻧﮑﺪﺍﺭﯼ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩه ﺭﺍ ﻣﻲﻃﻠﺒﺪ.

 

ﺑﺎﻧﮏﻫﺎ ﻧﻴﺎﺯ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﮐﻪ ﺑﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﻪ ﺍﺧﺘﻴﺎﺭ ﺧﻮﺩ ﻭ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻧــﯽ ﮐﻮﺗﺎه ﺑﻪ ﺗﻐﻴﻴﺮﺍﺗﯽ ﺩﺭ ﮔﺮﺩﺵ ﮐﺎﺭ ﻭ ﻓﺮﺁﻳﻨﺪﻫﺎﯼ ﺳـﺮﻭﻳﺲﺩﻫﯽ ﺧﻮﺩ ﺩﺳـﺖ ﺑﺰﻧﻨﺪ، ﺍﻣﮑﺎﻥ ﮔﺴﺘﺮﺵ ﻭ ﺍﺧﺘﺼـﺎﺻﯽﺳﺎﺯﯼ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﻧﻮﻉ ﻭ ﮐﺎﻧﺎﻝ ﺍﺭﺍﻳﻪ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩه ﺍﺯ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻣﺘﻨﻮﻉ ﺗﻮﻟﻴﺪﮐﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻭ ﺭﻭﺵﻫﺎﯼ ﻣﺆﺛﺮ ﻭ ﺳﺮﻳﻌﻲ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺑﻪ ﺍﻧﺒﻮﻩ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻭ ﺫﺧﻴﺮه ﺷﺪه ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺳﻴﺴـــﺘﻢﻫﺎ ﺍﺗﺨﺎﺫ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ.

 

ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﻧﮑﯽ ﺗﻤﺎﻳﻞ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺗﺎ ﺣﺪ ﻣﻤﮑﻦ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻴﺎﺯ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻏﻴﺮ ﺣﻀـــــﻮﺭﯼ ﻭ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥﻫﺎﯼ ﻣﻮﺭﺩﻧﻈﺮﺷﺎﻥ ﮐﻪ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺑﺎ ﺳﺎﻋﺎﺕ ﺍﺩﺍﺭﯼ ﺷﻌﺐ ﺑﺎﻧﮏ ﻳﮑﺴـﺎﻥ ﻧﺒﺎﺷﺪ ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ ﮐﻨﻨﺪ. ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﻳﻲ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻧﻴﺎﺯ ﻣﺸـــــﺘﺮﻳﺎﻥ ﻫﺮ ﺭﻭﺯه ﺷﺎﻫﺪ ﻇﻬﻮﺭ ﻣﻮﺟﻮﺩﻳﺖﻫﺎﯼ ﺟﺪﻳﺪ ﺑﺎﻧﮑﯽ، ﻧﻈﻴﺮ ﺷــﻌﺒﻪﻫﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ، ﻭ ﺍﺑﺰﺍﺭ ﻭ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼﻫﺎﯼ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﻭ ﺗﻌﺎﻣﻠﯽ ﻫﺴﺘﻴﻢ.


ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺭﻭ ﺷﺮﮐﺖ ﺗﻮﺳﻦ ﻧﻴﺰ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺎﺳـﺦ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻧﻴﺎﺯﻣﻨﺪﯼﻫﺎﯼ ﻧﻮ، ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﻧﮕﺮﯼ ﻭ ﺑﺮﻭﺯ ﺭﺳـــــﺎﻧﯽ ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ ﺭﺍﻫﮑﺎﺭﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺑﺎ ﺭﻭﻳﮑﺮﺩ (ﻧﻮﺁﻭﺭﯼ ﺑﺎﺯ ) ﻭ ﺩﺭ ﺳﻪ ﻣﺤﻮﺭ ﻓﺮﺁﻳﻨﺪ، ﺳﺮﻭﻳﺲ ﻭ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻧﻤﻮﺩه ﺍﺳﺖ.

 

 

ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﮐﻠﯽ ﺭﺍﻫﮑﺎﺭ +TSB ﺍﺯ ﻳﮏ ﻃﺮﻑ ﺳـﺮﻭﻳﺲﻫﺎﯼ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺳـــﺎﻣﺎﻧﻪﻫﺎﯼ ﺑﺎﻧﮑﺪﺍﺭﯼ ﺭﺍ ﺑﺎ ﭘﺮﻭﺗﮑﻞﻫﺎ ﻭ ﺍﺳــــﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩﻫﺎﯼ ﮔﻮﻧﺎﮔﻮﻥ ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ ﻣﻲﮐﻨﺪ ﻭ ﺍﺯ ﻃﺮﻑ ﺩﻳﮕﺮ ﺑﺎ ﺑﻬﺮهﮔﻴﺮﯼ ﺍﺯ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻓﺮﺁﻳﻨﺪﻫﺎﯼ ﮐﺴــﺐ ﻭﮐﺎﺭ ﺗﻮﺳﻦ ﺩﺭ ﺩﻝ ﺧﻮﺩ، ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻳﮑﭙﺎﺭﭼﻪ، ﺍﺳـــﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﻭ ﻓﺎﺭﻍ ﺍﺯ ﻧﻮﻉ ﮐﺎﻧﺎﻝ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﯽ، ﺳـــﺮﻭﻳﺲ ﻓﺮﺍﻳﻨﺪﻫﺎﯼ ﺳﺎﺩه ﻳﺎ ﺗﺮﮐﻴﺒﻲ ﺭﺍ ﺍﺭﺍﻳﻪ ﻣﻲﮐﻨﺪ.

 

ﺍﺟﺰﺍﯼ +TSB

 

ﺑﺨﺶ ﺍﺻﻠﯽ ﺭﺍﻫﮑﺎﺭ +TSB ﮐﻪ ﻫﺴــﺘﻪﯼ ﺑﺎﻧﮑﺪﺍﺭﯼ ﺑﺎﺯ ﻧﺎﻣﻴﺪه ﻣﻲﺷﻮﺩ، ﺷﺎﻣﻞ ﻻﻳﻪﻫﺎﯼ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩﯼ ﺯﻳﺮ ﺍﺳﺖ:


Connection

 

ﺍﺗﺼـﺎﻝ، ﻣﺴــﻴﺮﻳﺎﺑﯽ ﻭ ﺗﺒﺎﺩﻝ ﭘﻴﻐﺎﻡ ﺑﺎ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺳﺮﻭﻳﺲﺩﻫﻨﺪهﻫﺎﯼ ﺑﺎﻧﮑﯽ ﻭ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ

 

Mediation

 

ﺗﻌﺮﻳﻒ، ﻧﮕﺎﺷﺖ ﻭ ﺗﺒﺪﻳﻞ ﺳﺮﻭﻳﺲﻫﺎ ﻭ ﺗﺮﺍﮐﻨﺶﻫﺎﯼ ﺳﻴﺴﺘﻤﯽ

 

Orchestration

 

ﺗﺮﮐﻴﺐ ﻭ ﺑﺎﺯﺁﺭﺍﻳﻲ ﺳﺮﻭﻳﺲﻫﺎ ﻭ ﻓﺮﺁﻳﻨﺪﻫﺎﯼ ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ*

 

ﻭﻳﮋﮔﯽﻫﺎﯼ ﮐﻠﻴﺪﯼ


- ﺳﺎﻣﺎﻧﺪﻫﯽ ﺍﺭﺍﻳﻪ ﺳﺮﻭﻳﺲ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻳﮑﭙﺎﺭﭼﻪ ﻭ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ (ﻓﺎﺭﻍ ﺍﺯ ﻧﻮﻉ ﮐﺎﻧﺎﻝ ﺍﺭﺍﻳﻪ ﺳﺮﻭﻳﺲ)

 

- ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﺳﺮﻋﺖ ﺍﺭﺍﻳﻪ ﺳـﺮﻭﻳﺲ ﺑﻪ ﻭﺍﺳـﻄﻪ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﻫﻢﺑﻨﺪﯼ ﺑﺎ ﮐﺎﺭﺍﻳﻲ ﺑﺎﻻ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺟﺰﺍ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺭﺍﻫﮑﺎﺭ

 

- ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﺍﻣﻨﻴﺖ ﺍﺭﺍﻳﻪ ﺳـــﺮﻭﻳﺲ ﺑﻪ ﻭﺍﺳـــﻄﻪ ﺣﻔﻆ ﻭ ﺗﻤﺮﮐﺰ ﻭ ﺗﻘﻮﻳﺖﺳــــﺎﺯ ﻭ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﺍﻣﻨﻴﺘﯽ ﺩﺭ ﻻﻳﻪ ﻣﻴﺎﻧﯽ (ﮔﺬﺭﮔﺎه ﻓﺮﺁﻳﻨﺪ ﻣﺤﻮﺭ ﺳﺮﻭﻳﺲ +TSB)

 

- ﻗﺎﺑﻠﻴﺖﻫﺎﯼ ﺟﺪﻳﺪ ﻭ ﻣﺆﺛﺮ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻭ ﭘﺎﻳﺶ ﺍﺭﺍﻳﻪ ﺳﺮﻭﻳﺲ

 

- ﮔﺴﺘﺮﺵ ﺩﺍﻣﻨﻪﯼ ﺳﺮﻭﻳﺲﻫﺎﯼ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺭﺍﻳﻪ

 

- ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺭﺍﻫﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺟﺰ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺩﺭ ﺁﻳﻨﺪه

 

ﺍﺭﺍﻳﻪ ﺳﺮﻭﻳﺲ ﻭ ﻓﺮﺁﻳﻨﺪ ﺑﻪ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪﻫﺎ ﻭ ﻣﺤﻴﻂﻫﺎ

 

- ﺳﺎﻣﺎﻧﻪﻫﺎﯼ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺑﺴﺘﺮ ﺑﺎﺯ ﺍﺗﺼﺎﻝ ﺍﺑﺰﺍﺭﻫﺎ (ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪﻫﺎﯼ ﻣﺴﺘﻘﺮ ﺩﺭ ﺷﻌﺒﻪﻫﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ)

 

- ﺳﺎﻣﺎﻧﻪﻫﺎﯼ ﻣﺴـﺘﻘﺮ ﺩﺭ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﺳﺮﻭﻳﺲﺩﻫﯽ ﻏﻴﺮﺷﻌﺒﻪﺍﯼ (ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻣﺮﮐﺰ ﺗﻤﺎﺱ) 

 

- ﺳـﺎﻣﺎﻧﻪﻫﺎﯼ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺷــﺪه ﺗﻮﺳــﻂ ﺩﻳﮕﺮ ﺗﻮﻟﻴﺪﮐﻨﻨﺪﮔﺎﻥ (ﻣﺎﻧﻨﺪ ERP)

 

- ﺳــــــﺎﻣﺎﻧﻪﻫﺎﯼ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺷــــــﺒﮑﻪﻫﺎﯼ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ (ﻣﺎﻧﻨﺪ Crowdfunding)

 

- ﺳﺎﻣﺎﻧﻪﻫﺎﯼ ﻣﺎﻟﯽ ﻏﻴﺮﺑﺎﻧﮑﯽ (ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺑﻮﺭﺱ ﻭ ﺑﻴﻤﻪ)

 

*سرویس‌های ﺯﻳﺮﺳـﺎﺧﺘﯽ ﺍﻣﻨﻴﺖ، ﭘﺎﻳﺶ ﻭ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﺩﺳـﺘﺮﺳـﯽ ﺷــﺎﻣﻞ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ Single Sign-On ﺑـﺮﺍﯼ ﺍﻋﺘﺒـﺎﺭ ﺳﻨﺠـﯽ ﻭ ﺍﺗﺼـﺎﻝ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﻭ ﺳﻴﺴﺘﻢﻫﺎ ﺑﻪ ﺳﺮﻭﻳﺲﻫﺎ ﻭ ﻓﺮﺁﻳﻨﺪﻫﺎﯼ ﺍﺭﺍﻳﻪ ﺷﺪه، ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﮔﺬﺭﮔﺎه ﻟﺤﺎﻅ ﮔﺮﺩﻳﺪه ﻭ ﺑﺮ ﺗﻤﺎﻡ ﻻﻳﻪﻫﺎ ﺩﺭ ﺍﺑﻌﺎﺩ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺗﺄﺛﻴﺮ ﮔﺬﺍﺭﻧﺪ.

مشاهده مطالب مربوط به عصربانک پلاسصفحه نخستمطالب آموزشی
ارسال به دوستان با استفاده از: تلگراملینکدین

» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید




    اطلاعات تصویری