0
0

نقش پر رنگ رسانه ها در رشد صنعت بیمه/رشد ۳۵ درصدی بیمه‌های عمر

۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۸/۲کد خبر: 139492
همتی گفت: صنعت بیمه در ۶ ماهه اول سال رشد ۲۰ درصدی بیمه‌های آتش سوزی، ۲۳ درصدی بیمه بدنه اتومبیل و رشد ۳۵ درصدی بیمه‌های عمر را داشته است.

عصر بانک؛به گزارش بیمه مرکزی ، عبدالناصر همتی در نخستین هم اندیشی چالش‌های صنعت بیمه در حوزه رسانه گفت:پایین بودن سطح اعتماد اجتماعی نسبت به هم یکی از عوامل مهم در توسعه کشور است که رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع رسانی صحیح و حرفه‌ای اعتماد را به جامعه برگردانند و سرمایه اجتماعی را تقویت کنند.

 

رئیس کل بیمه مرکزی در این مراسم از نقش پر رنگ رسانه‌ها در توسعه صنعت بیمه تقدیر کرد و گفت: با همکاری خوب رسانه‌های فعال در حوزه بیمه، صنعت بیمه در ۶ ماهه اول سال در تولید حق بیمه رشد خوبی داشته که رشد ۲۰ درصدی بیمه‌های آتش سوزی، ۲۳ درصدی بیمه بدنه اتومبیل و رشد ۳۵ درصدی بیمه‌های عمر از نمونه های عینی آن است.

 

وی افزود: هدف صنعت بیمه ایجاد آرامش و امنیت و کمک به رفاه مردم در هنگام حوادث است و هرچه در این حوزه بیشتر اطلاع رسانی شود، تعداد افرادی که از مزایای بیمه استفاده می کنند در جامعه افزایش می یابد.

 

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به اهمیت مدیریت ریسک در کشور گفت: باید با تقویت مدیریت ریسک از پرداخت خسارت های بیهوده و متعاقبا هدر رفتن هزینه ملی جلوگیری کنیم.

مشاهده مطالب مربوط به اقتصاد، بیمه و بورسصفحه نخستمطالب آموزشی
ارسال به دوستان با استفاده از: تلگراملینکدین


» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید




اطلاعات تصویری