آنچه pinpad ایران کیش را متمایز می کند

اصلاً عجیب نیست که وقتی از پشت پیشخوان مجبورید رمز عبور کارت خود را اعلام کنید نگران چیزی باشید که اصطلاحاً به آن «پژواک رمز» گفته میشود. البته شاید هم دلتان می خواهد اینجور مواقع فارغ از هر جدار شیشه ای یا فاصله ای خودتان کارت بکشید، رمز وارد کنید و مبلغ کشیده شده را مشاهده کنید.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی ایران کیش بسیاری نبود چنین امکانی درصنف های باجه ای را یک مشکل امنیتی برای پرداخت هایی می دانند که از طریق دستگاه کارت خوان صورت می گیرد.

اما جالب اینجاست که بدانیم چنین مشکلی در کشور خیلی وقت است که حل شده، راه حل این مشکل امنیتی هم چیزی جز «پین پد» (PIN PAD) نیست.

پین پد یک صفحه کلید خارجی است که به دستگاه کارت خوان متصل می شود. رابط این بخش ها یک کابل دو سر سوکت است. معمولاً پین پد برای اصنافی که ماهیت صنف آنها به صورت باجه ای (پیشخوان) باشد دارای اولویت است.

این محصول توسط ایران کیش به بازار عرضه شده و به عنوان محصول جانبی و به رایگان در اختیار پذیرندگان قرار می گیرد. محصولی که امکان اتصال به کارتخوانهای مدل Dail up، Lan pos و Pc pos را نیز داراست.

به جز پیشگام بودن ایران کیش در ارائه پین پد، ویژگی ها و کارایی های این محصول است که پین پد ایران کیش را علاوه بر اولین بودن ممتاز هم می کند.

ناهید محمدخانی غیاثوند، مدیر پروژه پین پد ایران کیش، که این روزها حسابی سرش به سفارش های این محصول گرم است، درباره ویژگی های دستگاه مذکور می گوید: «پین پد ایران کیش علاوه بر وارد کردن رمز توسط دارنده کارت، امکان کشیدن کارت توسط دارنده کارت و نیز مشاهده مبلغ را فراهم می سازد و همین موضوع امنیت پین پد این شرکت را بالاتر می برد.»

این یعنی قابلیتهای این دستگاه را می توان به موارد زیر تقسیم بندی کرد:

1- به صورت رایگان در اختیار پذیرندگان قرار می گیرد.

2- ورود رمز توسط دارنده کارت جهت جلوگیری از پژواک رمز

3- کشیدن کارت توسط دارنده کارت

4- مشاهده مبلغ.

از قرار معلوم در حال حاضر صنف هایی که به اصطلاح حالت پیشخوان یا باجه ای دارند از جمله بیمارستان ها، داروخانه ها، صرافی‌ها، آژانس های مسافرتی، رستورانها، قنادی ها و… بازار هدف پین پد ایران کیش هستند. البته سایر اصناف نیز در صورت تقاضا و بررسی شرایط می توانند به رایگان مشمول این محصول شوند. از حرفهای غیاثوند معلوم است پروژه پین پد به صورت عملیاتی از اردیبهشت ماه 96 آغاز شده و از ماه مذکور فرایند نصب آن به صورت جدی کلید خورده که نتیجه نصب آن حدود 10هزار پین پد بوده است.

درخواست دستگاه pin pad هم از طریق، تماس تلفنی با پذیرندگان دارای شرایط این محصول و هم از طریق تماس پذیرندگان با کالسنتر شرکت ایران کیش و نیز از طریق ثبت نام پذیرندگان در سایت ایران کیش صورت می گیرد.

از روشهای دیگر بازاریابی این محصول می توان به دفاتر استانی و پشتیبانها اشاره کرد. دفاتر استانی با تشخیص نیازمندی پذیرندگان و باتوجه به محدودیتهایی از جمله نوع دستگاه کارت خوان و صنف پذیرنده و اینکه در کدام مکان نیاز به نصب دستگاه جهت جلوگیری از پژواک رمز حائز اهمیت است، درخواست پذیرنده به این محصول را مد نظر داشته و در نهایت جهت نصب اقدام میشود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.