شعب برتر شرکت ایران ارقام تقدیر شدند

درگردهمایی روسای شعب و مدیران ستادی ایران ارقام که با هدف تعیین برنامه‏ ها و افزایش همدلی و انسجام سازمانی در اجرای برنامه‏ها برگزار شد، از شعب برتر تقدیر شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی شرکت ایران ارقام؛ در این گردهمایی که روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 24و 25 آبان ماه با حضور روسای شعب و مدیران ستادی شرکت ایران ارقام برگزار شد، «شعبه شمال شرق تهران به عنوان شعبه برتر شعب درجه یک»، «شعبه استان گیلان به عنوان شعبه برتر شعب درجه دو»، «شعبه استان چهار محال و بختیاری به عنوان شعبه برتر شعب درجه سه» مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

در این گردهمایی، دکترعابد آفتابی، مدیرعامل با تقدیر از تلاش های شبانه روزی همه مدیران و همکاران در اجرای موفق برنامه ها و پروژه های شرکت گفت: ایران ارقام یک برند باسابقه وخوشنام درعرصه خدمات بانکداری الکترونیک است که این خوشنامی مرهون زحمات و فعالیت همه همکاران به ویژه همکاران مستقر شعب سراسر کشور است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین سرمایه و دارایی شرکت، سرمایه های انسانی شرکت هستند، گفت: کارتیمی و  همدلی سازمانی می تواند به ارزش آفرینی، تقویت جایگاه در بازار و برون رفت از چالش ها و مشکلات شرکت کمک کند.

مدیرعامل شرکت ایران ارقام، مهمترین اولویت شرکت را توسعه بازار و ارتقای جایگاه فعلی به جایگاهی فراتر از گذشته عنوان کرد.

 

در این گردهمایی دو روزه، مدیرعامل، مدیران ارشد و روسای شعب طی نشست هایی به بحث و تبادل نظر در مورد مهمترین مسایل و برنامه های شرکت پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.