0
0

به پرداخت ملت موفق به کسب نشان شایسته ملی شد

۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۹/۵کد خبر: 140546
نشان شایسته ملی، به پاس اقدامات شرکت به پرداخت ملت برای تامین نظر مشتریان، ارائه خدمات نوین، توسعه خدمات و ارتقاء امنیت در حوزه پرداخت الکترونیک ، به این شرکت اهداء شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی شرکت به پرداخت ملت، روز پنجشنبه دومین کنگره طرح سراسری نشان شایسته ملی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه های اجرایی کشور با محوریت رضایتمندی و اعتماد مشتری برگزار شد که در ارزیابی های مورد بررسی توسط کمیته داوران، شرکت به پرداخت ملت در حوزه اقتصاد و صنعت پرداخت الکترونیک کشور موفق به کسب نشان شایسته ملی شد.

 

لازم به ذکر است؛ این طرح سراسری بر اساس بند2 راهبردهای هشت گانه حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان ملل متحد مبنی بر حمایت از مصرف کننده در برابر تبلیغات گمراه کننده یا اطلاعات نادرست برای انتخاب آگاهانه کالا و خدمات، با نظارت دقیق بر مستندات ارائه شده از سوی برندها در حوزه مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع توسط اعضای کمیته علمی و ارزیابی برگزار شده است.


گفتنی است، دومین طرح و کنگره سراسری نشان شایسته ملی با حضور معاون اشتغال وزیر کار، معاون وزیر ارتباطات، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون اتاق بازگانی ایران، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، تعدادی از نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد و از صنعتگران، واحدهای صنعتی برگزیده ۳۱ استان کشور با اهدای نشان شایستگی تقدیر به عمل آمد.


تاکید می شود؛ بر اساس تازه ترین رتبه بندی شرکت های psp توسط نشریه معتبر نیلسون ریپورت، شرکت به پرداخت ملت به عنوان تنها شرکت ایرانی در بین 25 شرکت اول بین المللی با سه پله صعود نسبت به سال گذشته، در جایگاه بیستم قرار گرفت. همچنین این شرکت برای چندمین سال متوالی رتبه نخست را در میان شرکت های ایرانی و جایگاه اول خاورمیانه در سال 2016 کسب کرده است.

مشاهده مطالب مربوط به بانک و پرداخت الکترونیکصفحه نخستمطالب آموزشی
ارسال به دوستان با استفاده از: تلگراملینکدین


» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید




اطلاعات تصویری