هنوز در کنار زلزله‌‌زدگان هستیم

مدیران و کارشناسان شرکت بیمه‌‌کوثر به‌‌منظور آرامش‌خاطر حادثه‌‌دیدگان تا پرداخت آخرین خسارت در منطقه حضور خواهند داشت.

عصر بانک؛به گزارش روابط‌عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی شرکت بیمه‌کوثر؛ تاکنون حدود 9هزار نفر از صاحبان واحدهای مسکونی تحت‌پوشش شرکت در چهار استان کرمانشاه، ایلام، کردستان و آذربایجان‌غربی اعلام خسارت کرده‌اند.

 

حسن سماک‌امانی خاطرنشان‌کرد: از این تعداد حدود 7هزار پرونده خسارت فقط در استان کرمانشاه تشکیل شده است که به‌طور میانگین بین پنج تا 100درصد خسارت دیده‌اند.

 

وی با بیان اینکه ارزیابی 8هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده انجام گرفته است، گفت: 41تیم ارزیابی خسارت در حال بررسی واحدهای آسیب‌دیده هستند.

 

مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه‌کوثر از همزمانی فعالیت کارشناسان در زمینه ارزیابی و پرداخت خسارت در محل به‌صورت شبانه‌روزی خبرداد و افزود: تا این لحظه به 2هزار نفر از حادثه‌دیدگان خسارت پرداخت شده و امید است تا 15روز آینده خسارت همه حادثه‌دیدگان پرداخت شود.

 

حسن سماک‌امانی با اشاره به اینکه بیمه‌شدگان تحت‌پوشش باید در اسرع‌وقت برای تکمیل پرونده به سرپرستی و نمایندگی‌های استان مراجعه کنند، تصریح‌کرد: تاخیر در تکمیل پرونده و نیز حاضر نبودن بیمه‌شدگان در محل حادثه موجب شده است که پرداخت خسارت به برخی بیمه‌شدگان هنوز صورت نگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.