0
0

نشان زرین تعهد به مشتریان در پرداخت خسارت به بیمه دانا اهدا شد

۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۹/۲۲کد خبر: 143090
شرکت بیمه دانا به پاس عملکرد، سوابق و فعالیت های تاثیرگذار بیمه ای خود موفق به دریافت نشان زرین رضایتمندی مشتریان شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در" چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت ساختمان،حمل و نقل،راه و شهرسازی" که در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، نشان ملی برترین مدیریت در صنعت بیمه کشور به دکتر بیژن صادق نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا اهدا شد.

 

همچنین استاندارد و جایزه بین المللی (insurance Awards 2017) –(odrمتعهد به مشتریان در پرداخت خسارت از سوی کشور آلمان و در نهایت نشان طلایی برترین و معتبرترین ارائه دهنده پوشش های بیمه ای در پروژه های عظیم کشور به بیمه دانا اهدا شد.


در این اجلاس که با اهداف بررسی جایگاه صنعت ساختمان و فرصت های ایجاد شده صنعت بیمه دردوران پسا برجام، بررسی رابطه صنعت ساختمان،حمل و نقل،شهرسازی و بیمه و انطباق سطح کیفیت شرکت های برگزیده بیمه با استانداردهای جهانی با حضور مسوولان و مقامات برجسته کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزارشد، جوایز مذکور توسط مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به بیمه دانا اعطا شد.


گفتنی است: بیمه دانا از طرف دبیر خانه توسعه صنایع ملی ایران و اتاق تعاون ایران در این اجلاس، به دلیل سوابق و فعالیت های تاثیرگذار بیمه ای شایسته تقدیر و تجلیل و دریافت این جوایز شد.


شایان ذکر است: اولین بیمه نامه تضمین کیفیت ساختمان توسط شرکت بیمه دانا در سطح صنعت بیمه طراحی و عرضه شد.

مشاهده مطالب مربوط به اقتصاد، بیمه و بورسصفحه نخستمطالب آموزشی
ارسال به دوستان با استفاده از: تلگراملینکدین


» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید




اطلاعات تصویری