ارزهای مجازی که رکورد جدید ثبت کردند

برخی ارزهای مجازی در روزهای اخیر رکوردهای تازه ای را به ثبت رسانده‌اند که نشان می‌دهد رونق بازار دیجیتال بر خلاف برخی برآوردها امری زودگذر و موقت نیست.

عصر بانک؛به گزارش مشبل، بررسی‌ها نشان می‌دهد 10 ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته شاهد افزایش ارزش فوق العاده ای بوده اند. اما این بار نوبت به ارزهای دیجیتال رقیب بیت کوین و به خصوص اتیریم و ریپل رسیده است.

 

در یک روز گذشته ارزش بیت کوین با افزایش 4.99 درصدی (معادل 14.043 دلار) ادامه یافته که این ارز را به محبوب ترین ارز موجود در بازار دیجیتال با مجموع ارزش 235.6 میلیارد دلار مبدل کرده است. البته بیت کوین قبلا حداکثر ارزشی به میزان 19962 دلار را در ماه دسامبر به ثبت رسانده و پس از آن حدود 5000 دلار نزول کرد و بعید است به زودی باز هم به چنین رقمی دست یابد.

 

رشد دیگر ارزهای دیجیتال بسیار بیشتر از بیت کوین بوده است. ریپل که دومین ارز دیجیتال محبوب بازار محسوب می شود، رشدی 11.48 درصدی را شاهد بوده که به معنای افزایش ارزش 2.47 دلاری است. اتیریم نیز که در رتبه سوم است شاهد رشدی 16.97 درصدی بوده و حالا ارزش هر اتیریم معادل 889.77 دلار است.

 

استلار ارز دیجیتال دیگری است که فعلا در رتبه هشتم قرار دارد و با رشد خیره کننده 36.03 درصد، ارزش هر واحد از خود را به 665 دلار افزایش داده است. دیگر ارزهای بازار دیجیتال مانند کاردانو، لایت کوین، نم، دش و غیره هم وضعیت مشابهی داشته اند.

 

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال دیروز رکورد 654.2 میلیارد دلاری را به ثبت رساند و باید منتظر ماند و دید این وضعیت طی روزهای آینده چه تغییری می کند. 

 

/فارس 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.