بهره برداری از سامانه همراه پلاس ملت

با هدف ارائه خدمات بانکی از طریق تلفن‌همراه به دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتـاب، سامانه"همراه پلاس ملت" از روز 7 اسفندماه سال جاری، مورد بهره برداری قرار گرفت.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ملت، سامانه مذکور این امکان را به کاربران می دهد تا به تعدادی از خدمات پرکاربرد بانکی بدون نیاز به ورود به نرم افزار همراه بانک و با سهولت و سادگی بیشتر دسترسی پیدا کنند.

 

بر اساس این گزارش، استفاده از سامانه همراه پلاس ملت منحصر به دارندگان حساب متمرکز نزد بانک ملت نیست و تمامی مشتریان دارای کارت شتابی می‌توانند از طریق تلفن همراه از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند.

برای استفاده از خدمات همراه پلاس کافی است که مشتریان، آخرین نسخه نرم افزار همراه بانک را از سایت اینترنتی همراه بانک ملت دانلود و نصب کنند.
عملیات فعالسازی سرویس همراه پلاس ملت  صرفاً در نخستین مراجعه مشتری به این سامانه و از طریق درج شماره تلفن همراه از سوی مشتری و ارسال کد فعالسازی پیامکی به وی، انجام می‌شود.

انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ کارت های ملت (و در نسخ آتی از سوی سایر کارت های شتابی)، خرید شارژ برخط، پرداخت قبض، پرداخت قسط، جستجوی شعب و خودپرداز ، بایگانی تراکنش‌ها، مدیریت پروفایل مشتری و کیف پول الکترونیک ملت، از جمله خدمات قابل ارایه از طریق سامانه همراه پلاس ملت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.