چشم‌انداز بانکداری صوتی

بر اساس پیش بینی ها 75 درصد منازل تا سال 2020 سخنگوی هوشمند خواهند داشت.

عصر بانک؛حداکثر سه سال پیش با رونمایی از بلندگوی هوشمند آمازون اکو، نسل جدیدی از ابزارهای دیجیتال پدیدار شد. این دسته جدید ابزارهای دیجیتال، همیشه روشن و متصل هستند و  با میکروفون‌های فاصله‌دار و بدون دست کار می‌کنند. علاوه بر آن در حال حاضر این ابزارها که قیمتشان از 50 دلار شروع می‌شود، در میلیون‌ها خانه وجود دارند.بر اساس پیش بینی ها 75 درصد منازل تا سال 2020 درست شش سال پس از رونمایی سخنگوی هوشمند، این ابزار را خواهند داشت که دو برابر نرخ استفاده از تلفن هوشمند و چهار برابر نرخ استفاده از کامپیوترهای شخصی است.

 

این اسپیکرهای دیجیتال نمی‌توانند جایگزین شعب و تعاملات حضوری شوند اما این ابزارها رقابت مؤثر با کسب‌وکارهای کوچک را برای سازمان‌ها سهل‌تر کرده‌اند. مهارت‌ بلندگوهای هوشمند، در مقایسه با اپلیکیشن های تلفن هوشمند، این قابلیت را پررنگ‌تر می‌کند زیرا به مشتریان این امکان را می‌دهند در اتاق شخصی خود به صورت 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته، از هر سازمان یا بانکی یک تحویلدار داشته باشند.

 

تائید صدا نیز بانکداری صوتی را سهل‌تر و نیز امن‌تر می‌کند. در این جهان جدید، به کار بستن رویکرد omnichannel در بانکداری دیجیتال، به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از یک بلندگوی هوشمند، هم‌زمان که صبح‌ها قهوه درست می‌کنید یا تلفن هوشمند خود را در دست دارید و در مسیر محل کار هستید، یک تراکنش انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.