0
0

یکپارچگی فرایندها منجربه اخذ سه گواهینامه دریک روز برای ایران کیش شد

۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱/۲۶کد خبر: 148680
احمد هادی پور معاون طرح و برنامه ایران کیش درباره اخذ استاندارد ۱۰۰۰۴ برای نخستین بار که در سال گذشته توسط ایران کیش دریافت شد اظهارداشت: اخذ این استاندارد بیان کننده این است که نگاه مشخصی برای افزایش سطح کیفی رضایت مشتریان درایران کیش وجوددارد و در جهت یافتن علت نارضایتی ها و کاهش آن ها گام بردارد.

عصر بانک؛هادی پور با اشاره به اینکه ایران کیش در سال 96 ، طی یک روز موفق به اخذ و تمدید سه گواهینامه ایزو 9001،ایزو 10015،ایزو10004 موفق شده است گفت: این موضوع نشان می دهد که در کنار استانداردسازی فرایند سازمان ، یکپارچگی فرایندها نیز شکل گرفته است.

 

وی اضافه می کند: باید برای میزان رضایتمندی سازوکاری تعبیه شده و در جهت حل مشکلات مردم ، طبق استاندارد ها اقدام کنیم ، این که چگونه سوالات رضایت سنجی با چه شاخص هایی تعیین و بازخورد ها چگونه و به کدام واحدها ارجاع داده بشود و در صدد اجرای این بازخورها چگونه گام برداشته شود طبق این استاندارد مشخص خواهد شد .


گفتنی است استاندارد 10004برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای فرآیند پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان تدوین می شود.


برطبق این استاندارد سازی ، تمام ذینفعان شناسایی می شوند، درادامه برای اکثر خدمات محصولات شاخص هایی تعریف می شود شاخص هایی که میزان رضایت استفاده و تمایل به استفاده از محصولات راتعریف می کند .


این استاندارد راهنمایی مطلوب برای تدوین روش های حرفه ای برای اندازه گیری میزان رضایت مشتریان است.

مشاهده مطالب مربوط به بانک و پرداخت الکترونیکصفحه نخستمطالب آموزشی
ارسال به دوستان با استفاده از: تلگراملینکدین


» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید




اطلاعات تصویری