10 موبایل اول دنیا از نظر دوربین

دوربین موبایل یکی از تاثیرگذارترین پارامترها برای خرید یک موبایل است. این روزها با توجه به علاقه مردم به شبکه‌های اجتماعی علاقه به عکاسی هم افزایش پیدا کرده است. اگر سری به کوچه و خیابان بزنید حتما چندین نفر را می‌بینید که درحال عکاسی با موبایل از سوژه‌های مختلف هستند.

عصر بانک؛دوربین موبایل‌های جدید هم به قدری خوب هستند که نیاز به خرید دوربین دیجیتال بسیار کمرنگ شده است و فقط برای کارهای خیلی حرفه‌ای از آنها استفاده می‌شود و در شرایط عادی مردم دوست دارند با موبایل خودشان عکس بگیرند. مهم‌ترین مرجعی که تا به امروز برای امتیاز دادن به دوربین می‌شناسیم وب‌سایت DXO است. این تیم که از افراد بسیار متخصص تشکیل شده است همه دوربین‌ها را از زوایای مختلف با دقت بسیار بالا بررسی می‌کنند و در نهایت به هر محصول یک امتیاز می‌دهند که بسیار دارای اهمیت است. ما هم به این وب‌سایت سری زدیم و 10 موبایل اول آن را انتخاب کردیم تا ببینیم این روزها دوربین کدام موبایل‌ها بهترین عملکرد را دارند. اگر مایل بودید با جزئیات بیشتری آشنا شوید یا اطلاعات خیلی دقیق از بررسی DXO به دست آورید کافی است روی نام موبایل مورد نظر کلیک کنید تا شما را به صفحه بررسی DXO ببرد. آخرین رده‌بندی این سایت درباره بهترین گوشی از نظر دوربین عبارت است از:

 

10. اپل آی‌فون 8 (امتیاز 92)

 

9. سامسونگ گلکسی نوت 8 (امتیاز 94)

 

8. اپل آی‌فون 8 پلاس (امتیاز 94)

 

7. شیائومی می‌ میکس 2 اس (امتیاز 97)

 

6. هوآوی میت 10 پرو (امتیاز 97)

 

5. اپل آی‌فون 10 (امتیاز 97)

 

4. گوگل پیکسل 2 (امتیاز 98)

 

3. سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس (امتیاز 99)

 

2. هوآوی پی 20 (امتیاز 102)

 

1. هوآوی پی 20 پرو (امتیاز 109)

 

با توجه به این امتیازها بهترین دوربین موبایل دنیا به هوآوی پی 20 پرو هوآوی تعلق دارد که با اختلاف بسیار بالا در راس قرار گرفته و سایر رقبا را کنار زده است.

 

/آی‌تی‌ایران 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.