هفتمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده

مراسم قرعه‌کشی هفتمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده، با عنوان «هر آرزویی در آینده برآورده میشه»، با حضور مدیران اداره کنترل داخلی و بازرسی و تعدادی از روسای شعب،در ساختمان مرکزی بانک آینده برگزار شد

عصر بانک؛در این مراسم برندگان خوش­ شانس 1(یک)آرزوی 3(سه)میلیارد ریالی، 5(پنج) آرزوی 200(دویست)میلیون ریالی، 20(بیست)آرزوی 50(پنجاه) میلیون ریالی، 50(پنجاه) آرزوی 10(ده) میلیون ریالی،300(سیصد)آرزوی 5(پنج) میلیون ریالی و 1600(یک­هزار و ششصد) جایزه 5(پنج) میلیون ریالی اختصاصی شعب، مشخص شدند.

 

این طرح طی بازه‌زمانی 10 آبان‌ماه لغایت 22 بهمن ­ماه سال 1396 و به ­­منظور گسترش فرهنگ بهره ­­برداری از بانکداری نوین و نیز ایجاد ارزش‌ افزوده برای هم­­وطنان گرامی، از سوی بانک آینده به‌ مرحله اجرا در آمد. بر اساس این طرح، کلیه مشتریان حقیقی که دارای حداقل یک حساب در این بانک بوده و یا نسبت به افتتاح حساب اقدام کردند.

 

بر اساس نوع حساب و با استفاده از درگاه‌­های الکترونیکی و انجام تراکنش‌های غیرحضوری و نیز شرکت در 6(شش) طرح تشویقی برگزار شده، اقدام به کسب امتیاز می‌کردند.

 

از جمله اقدامات انجام شده که این طرح را از طرح­های گذشته متمایز می­‌کرد؛ مشارکت مشتریان گرامی در نظرسنجی آرزوها بود. مشتریان گرامی آرزوی خود را طی نظرسنجی و از طریق سامانه‌­های ارتباطی باشگاه مشتریان انتخاب کردند.

 

بانک آینده به پاس وفاداری مشتریان گرامی، برای نخستین بار در هفتمین دوره از باشگاه مشتریان، بیش از 2000(دوهزار) جایزه به ارزش15(پانزده) میلیارد ریال اختصاص داد.

 

هم­چنین در این طرح برای نخستین بار قرعه ­کشی مجزایی میان مشتریان شعب برگزار شد.

 

مشتریان عزیز؛ می­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اسامی برندگان به سامانه اینترنتی باشگاه مشتریان بانک آینده به نشانی: ba.efarda.ir مراجعه فرمایند.

 

به ­زودی جزئیات هشتمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده، به اطلاع عموم مردم عزیز خواهد رسید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.