0
0

مزایای کانال همه کاره یا همان Omni-Channel برای بانک ها

۱۰:۰ - ۱۳۹۷/۲/۸کد خبر: 149986
عصربانک: بانک هایی که از استراتژی کانال همه کاره (Omni-Channel) استفاده می کنند، زیرساختی را ایجاد کرده اند که به مشتریان اجازه می دهد کانال مورد علاقه خود را در هر نقطه ای و در هر لحظه ای تغییر دهند و بصورت یکپارچه و از طریق ابزار متنوع با بانک تعامل داشته باشند.مثلا در شعبه چک را واگذار کنند و از طریق موبایل گزارش وصول چک را بگیرند.
مشاهده مطالب مربوط به اطلاعات تصویریصفحه نخستمطالب آموزشی
ارسال به دوستان با استفاده از: تلگراملینکدین


برچسب‌ها:35، on، PA، C، P، 1، M، E، R، کانال همه کاره، OmniChannel
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید




    اطلاعات تصویری