تجلیل بانک ملت از اصحاب رسانه

مراسم تجلیل از اصحاب جراید و رسانه‌ها با حضور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بانک ملت برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل این بانک با حضور در جمع نمایندگان رسانه‌های جمعی، از زحمات آنان در طول یک سال گذشته و همکاری در نشر اخبار و گزارش‌های این بانک قدردانی کرد. علی‌اکبر صابریان، مدیر روابط عمومی بانک ملت نیز در این جلسه در سخنانی از خبرنگاران به‌عنوان یکی از بازوهای اجرایی روابط عمومی هر سازمان یاد کرد و گفت: یک خبرنگار توانمند می‌تواند تاثیری فراتر از تبلیغات گران‌قیمت بر افکار عمومی داشته باشد. وی با اشاره به تغییر فضای کسب و کار و نفوذ رسانه‌ها، سرعت تحولات کسب و کار در دنیای امروزی را با شتابی فزاینده در حال رشد خواند و گفت: در این میان افزایش نفوذ رسانه‌ها با استفاده از ابزارهای متنوع ارتباطی و بهره‌گیری سازمان‌ها، شرکت‌ها و حتی دولت‌ها از آن برای اثرگذاری بر اذهان و افکار عمومی موضوعی قابل توجه است که توجه به آن باید جزو اولویت‌های هر سازمانی قرار گیرد.

 

مدیر روابط عمومی بانک ملت با بیان این نکته که اهمیت این موضوع در فضای کسب‌وکار بانک‌ها به‌عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد و پیشرانه‌های توسعه در هر کشوری دوچندان می‌شود، ادامه داد: موفقیت بانک‌ها در جهان امروز منوط به ایجاد، حفظ و ارتقای تصویر و تلقی مثبت در اذهان عمومی و به‌ویژه مخاطبان و ذی‌نفعان آنها است. به گفته وی، کاهش اثرگذاری تبلیغات گسترده و پر زرق و برق با هزینه‌های گزاف و بدون مخاطب‌گزینی علمی و عدم توان سازمان‌ها از تحمل هزینه‌های ناشی از آن موجب پررنگ شدن نقش و جایگاه روابط عمومی شده است. وی تاکید کرد: خبرنگار هوشمند، آگاه به تحولات و پایبند به اصول اخلاقی، در تعامل مستمر و سازنده با بانک و شناخت صحیح از نیازهای مشتریان و ذی‌نفعان و پیش‌بینی تحولات آتی در صنعت بانکداری، نیازهای اطلاعاتی مدیران و تصمیم‌سازان بانک و از سوی دیگر جامعه را فراهم می‌کند. مدیر روابط عمومی بانک ملت با استقبال از همفکری و همدلی یکایک اصحاب رسانه اظهار کرد: نقد منصفانه و دلسوزانه را به دیده منت می‌پذیریم، اما انتظار داریم بدی‌ها یا اشکالات ما با بیانی اصلاح‌گر و نه صرفا تند و جذاب برای مخاطبان محدود طرح شود.وی تاکید کرد: فعالیت‌های مثبت و خدمات ارزنده بانک‌ها به جامعه باید دیده شود و در هنگام نقد فرآیندها یا اصول بانکی از نظرات صاحب‌نظران و متخصصان بانکی بهره‌گیری شود. صابریان با بیان این نکته که هجمه‌های غیرمنصفانه به نظام بانکی به نفع هیچ فرد یا جناحی نخواهد بود و نگاه ما در این زمینه، صیانت از اعتبار نظام بانکی و نه صرفا بانک ملت است، اعلام کرد: برنامه‌های جدیدی برای تعامل با رسانه‌ها داریم و این برنامه‌ها با هدف ارتباط با رسانه‌های فعال، توانمند، صاحب سبک و قلم است.صابریان در این مراسم گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات بانک ملت در ایفای مسوولیت‌های اجتماعی ارائه کرد و گفت: بسیاری از خدمات و مسوولیت‌های اجتماعی و عام‌المنفعه بانک ملت به جامعه معرفی نشده است و امسال قصد داریم با کمک رسانه‌ها بیش از گذشته به آن بپردازیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.