رسانه روسی: ایران شگفتی جام جهانی است

شبکه تلویزیونی روسی «ماچ تی.وی» که در جام جهانی 2018 راه اندازی شده است، با بیان این که ایران شگفتی جام جهانی است ، سازماندهی تیم ایران در بازی با مغرب را که به این تیم اجازه گرفتن نتیجه نداد، عالی توصیف کرد.

عصر بانک؛به گزارش ایرنا، بازی تیم ملی فوتبال ایران در برابر تیم مغرب که عصر دیروز جمعه در ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ با نتیجه یک بر صفر به نفع یوزپلنگان ایرانی تمام شد، سه بار در شبکه ماچ.تی.وی پخش شد.

 

گوینده این شبکه روسی، گل تیم ایران را معجزه خواند و افزود: ایران شگفتی جام جهانی است.

وی افزود: ایرانی ها یک بازی هجومی زیبا نشان دادند و دریایی از هیجان را به تماشاگران اهدا کردند.

گوینده دیگر شبکه روسی که درباره بازی تیم ایران و مغرب سخن می گفت، پیروزی ایران بر تیم مغرب را یک رویداد تاریخی خواند که ایران 20 سال در انتظار آن بود. ایران آخرین بار در سال 1998 در جام جهانی در برابر تیم امریکا به پیروزی رسید.

وی درباره بازی هجومی تیم ایران گفت: این طرح موفق کی روش است . سرمربی تیم ایران توانست یک تیم منسجم و با انضباط عالی تشکیل دهد. ایرانیان مستحق پیروزی بودند.

شبکه روسی ماچ.تی.وی که به صورت شبانه روزی برنامه های جام جهانی را پخش می کند، در آستانه آغاز جام جهانی فوتبال 2018 راه اندازی شده است.

چند شبکه تلویزیونی روسی ازجمله شبکه روسیه24 نیز بازی تیم ملی فوتبال ایران با تیم مغرب را پخش کردند.
مسابقات بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال روز پنجشنبه در روسیه آغاز شد و در نخستین بازی، تیم ملی فوتبال روسیه با نتیجه 5 بر صفر تیم عربستان را درهم کوبید.

مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، قازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2018 هستند.

تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مغرب هم گروه شده است.

ایران در نخستین دیدار خود امروز در ورزشگاه سن پترزبورگ تیم مغرب را شکست داد.

تیم ملی کشورمان در دومین دیدار ساعت 21:30 روز 20 ژوئن (30 خرداد 97) در ورزشگاه قازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود ساعت 21:30 روز 25 ژوئن (4 تیر 97) در سارانسک با یاران رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی خواهد کرد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.