2 نفر 59 هزار سکه خریدند

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از خرید 59هزار سکه طی ماه‌های اخیر توسط 2 نفر خبر داد.

عصر بانک؛در حالی پیشتر ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفته بود: "7 میلیون و 600 هزار ثبت‌نام سکه داشتیم که 50 نفر، 5 درصد این سکه‌ها را در اختیار دارند"، عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هم خبر داد، فردی بیش از 39 هزار سکه و فرد دیگری بیش از 20 هزار سکه در ماه‌های اخیر خریداری کرده‌اند، در عین حال هنوز اطلاعاتی از ماهیت این افراد منتشر نشده است.

 

شهباز حسن‌پور بیگلری با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی پس از چندین ماه تعطیلی، گفت: در جلسه اخیر ستاد در هفته جاری تمامی اعضا حضور داشتند و گزارش‌های خوبی به‌صورت شفاف ارائه و ایرادات نیز به‌صورت روشن و صریح بیان شد.

 

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه بحث مقابله جدی با تحریم‌ها یکی از دستورکارهای نشست اخیر ستاد بود، افزود: در این نشست راهکارهایی برای مقابله جدی با تحریم‌ها و بهبود وضعیت ارزی کشور ارائه شد و همچنین موضوع گرانی‌های اخیر سکه مطرح و در این راستا تأکید شد بانک مرکزی نظارت بیشتری بر بحث فروش سکه داشته باشد.

 

وی ادامه داد: فردی بیش از 39 هزار سکه و فرد دیگری بیش از 20 هزار سکه در ماه‌های اخیر خریداری کرده است که این نحوه توزیع سرمایه‌های کشور نیز در این جلسه مورد نقد قرار گرفت.

 

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم شفافیت اقتصادی، یادآور شد: مقرر شد که مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارش‌هایی را به‌صورت شفاف ارائه دهند و اطلاعات درباره شرایط کشور نیز به‌صورت شفاف در اختیار مردم قرار گیرد.

 

/تسنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.