تولید سبک ترین دوچرخه برقی تاشوی جهان

تولید دوچرخه های سبکی که تحمل وزن انسان ها را داشته باشند و در عین حال کارآیی مناسبی داشته باشند، چالشی جدی محسوب می شود.

عصر بانک؛ به نقل از نیواطلس، پیش از این شاهد تولید انواع دوچرخه های تاشوی سبک بوده ایم، ما Hummingbird Electric را می توان سبک ترین دوچرخه تاشوی برقی جهان توصیف کرد.

 

این دوچرخه تنها 10.4 کیلوگرم وزن دارد و شرکت سازنده آنProdrive  سابقه تولید دوچرخه های تاشوی بسیار سبک را که تنها 6.7 کیلوگرم وزن داشته اند را نیز دارد. البته آن دوچرخه برقی نبوده است.

 

دوچرخه برقی تازه این شرکت بدنه ای از جنس کربن دارد و مجهز به موتور 250 واتی و باتری لیتیومی 160 وات ساعتی است. یکی از قابلیت های جالب این دوچرخه سازگاری آن با فناوری بلوتوث است که موجب می شود ارتباط آن با گوشی های هوشمند و رایانه های شخصی نیز ممکن شود.

 

 

دوچرخه سواران می توانند از گوشی خود برای کنترل برق، مسیریابی، مدیریت نحوه استفاده از دوچرخه و غیره استفاده کنند. بعد از راه اندازی دوچرخه سرعت آن ابتدا به 8 کیلومتر در ساعت می رسد و بعد از گذشتن از این سرعت موتور توان و قدرت خود را با شرایط جاده و بر مبنای شیب موجود تنظیم می کند.

 

حداکثر سرعت این دوچرخه به 25 کیلومتر در ساعت می رسد و بعد از شارژ باتری می توان مسافتی حداکثر 30 کیلومتری را با آن طی کرد. مدت زمان لازم برای شارژ کامل باتری این دوچرخه 2.5 ساعت و قیمت آن حدود 6000 دلار است.

 

/مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.