با بیت کوین خودروی بی. ام. و بخرید!

مشتریان انگلیسی از این پس قادر خواهند بود خودروهای موردعلاقه خود از برند بی.ام.و را با پرداخت ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت کوین خریداری کنند.

عصر بانک؛ use the bitcoin گزارش داد، به نظر می‌رسد که ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده این بار پا به عرصه خرید و فروش صنعت خودرو نیز گذاشته‌اند چراکه طبق گزارش‌های منتشره، مشتریان خودروهای شرکت آلمانی بی. ام. و در انگلستان از این پس قادر خواهند بود با پرداخت ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده به صورت آنلاین خودروی مورد علاقه خود را خریداری و تهیه کنند.

 

نمایندگی استفان جیمز که یکی از بزرگترین نمایندگی‌های مجاز شرکت خودروسازی بی. ام. و آلمان در شهر لندن، پایتخت انگلستان، به شمار می‌رود به تازگی با انتشار پیامی در صفحه کاربری توییتر خود اعلام کرده است که از این پس مشتریان قادر خواهند بود با پرداخت ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت کوین به خرید خودروی موردعلاقه خود بپردازند.

 

مدیر این مرکز که استفان جیمز نام دارد، بر این باور است که قبول پرداخت‌های بیت کوینی نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان انگلیسی را به خود جلب خواهد کرد که این امر در نهایت به افزایش سودآوری و درآمدزایی آن منجر خواهد شد.

 

این نمایندگی با استفاده از درگاه بیت پی ( BitPay) که به منظور تبادلات و نقل و انتقالات مالی میان بازرگانان و تجار از طریق ارزهای مجازی همچون بیت کوین طراحی و توسعه داده شده است، به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا با استخراج ارزهای دیجیتالی و سپس پرداخت بیت کوین خودروهای مورد علاقه خود را تهیه کنند .بیت کوین یک ارز دیجیتالی رمزنگاری شده است که باید توسط سیستم‌های رایانه و با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته استخراج یا ماینینگ شود.

 

سالهاست که ارزهای مجازی رمزنگاری شده همچون بیت کوین، بازارهای نقل و انتقالات مالی جهان را تحت سلطه خود درآورده‌اند اما در دو سال اخیر شهرت آن‌ها تحت تاثیر افزایش و توسعه پلت‌فرم‌های استخراج بیت کوین به صورت آنلاین و اینترنتی رو به افزایش بوده است، به گونه‌ای که ارزش هر بیت کوین در چند ماه خیر به شدت افزایش یافت.

 

در ابتدای محبوبیت ارزهای مجازی، دولت‌های بسیاری از جمله برخی از کشورهای اروپایی تصمیم گرفتند که اقداماتی را به منظور جلوگیری از پولشویی، فرار مالیاتی و جرایم سایبری انجام دهند اما پس از مدتی، به فکر تعیین قوانین و مقررات جدیدی برای اعمال محدودیت و کنترل برروی جابجایی‌های مالی در کشور خود افتادند.

 

اما در عین حال  بسیاری دیگر از کشورهای جهان هستند که سعی می‌کنند این پول بی‌افسار را کنترل کرده و معاملات با آن را تا حد امکان محدود کنند چراکه آن‌ها بر این باورند بیت کوین به تجارت‌های غیرقانونی و غیرمجاز همچون تجارت اسلحه، تجهیزات تروریستی، قاچاق دارو و مواد مخدر دامن زده و به علت آنکه مقامات قضایی و پلیس نمی‌توانند طرفین معامله را شناسایی و ردگیری کنند، باعث سهولت آن می‌شود.

 

/ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.