حضور فعال تاپ در الکامپ 97

غرفه جذاب تاپ در الکامپ 97 با استقبال ویژه ای مواجه شد.

عصر بانک؛یاسر علیزاده مدیر روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) با اعلام این خبر گفت : این شرکت در  بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) برای اولین بار به معرفی خدمات اپلیکیشن پرداخت الکترونیک تاپ پرداخت.

 

وی افزود این شرکت با رونمایی از 3 برنامه واقعیت مجازی و با استفاده از کانسپت ارامش و راحتی به معرفی نحوه خرید بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما در قالب های هیجان انگیزی  اقدام نمود که با استقبال بی نظیری از سوی مخاطبین روبرو گردید.

علیزاده گفت : اپلیکیشن تاپ از کمپین جدید خود با عنوان تاپ از شنبه رونمایی کرد در این جشنواره کاربران تاپ هر شنبه در یک قرعه کشی بزرگ شرکت داده خواهند شد و پس از انجام قرعه کشی بصورت زنده که از طریق صدا و سیمای ج . ا .ا و با نظارت ناظر سازمان صدا و سیما  برگزار میگردد هر شنبه به 7 برنده جایزه به مبلغ 10 میلیون تومان و به یک نفر برنده 30 میلیون تومان جایزه خواهد داد.

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود اظهار داشت : شرکت kala.ir از زیر مجموعه های این شرکت امکان خرید اینترنتی کالا را در اپلیکیشن تاپ فراهم آورده و کاربران با مراجعه به غرفه تاپ از بن تخفیف ویژه خرید از این سایت بهره مند خواهند شد .

وی در پایان از حمایت اپیکیشن تاپ از جشن حافظ اشاره کرد و در این خصوص گفت : برای نخستین بار هنردوستان عزیز کشورمان می توانند چهره محبوب خود را از طریق اپلیکیشن تاپ انتخاب نمایند و گزینه انتخاب رای هم اکنون در اپلیکیشن فعال شده است .

نمایشگاه الکامپ  از 6 الی 9 مرداد در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می گردد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.