0
0

اینفوگرافیک/ تفاوت کانال بهینه با کانال همه کاره و چندکاناله در بانکداری

۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۷/۷کد خبر: 164580
آیا تا به حال تفاوت‌های روش چند کاناله (Multi-channel)، کانال همه کاره (Omni-Channel) و کانال بهینه (Opti-Channel) در ارائه خدمات بانکی و پرداخت را می‌دانستید.در این اینفوگرافیک به سادگی با تفاوت این سه روش آشنا شوید.

عصر بانک؛در بانکداری و پرداخت از طریق روش Multi-channel مشتری می‌تواند از کانال‌های متعدد به خدمات بانکی و پرداخت دسترسی داشته باشد اما این کانال‌ها بهم متصل نیستند و مشتری و کاربر برای استفاده از هر کانال باید از ابتدا اقدام کند. این خلاء در روش Omni-channel از بین رفته است و مشتری می‌تواند از کانال‌های متصل بهم به خدمات دسترسی داشته باشد و از این طریق در یک کانال شروع به دریافت خدمات کند، در کانال دیگر آن خدمت را پیگیری کند و در کانال بعدی خدمت دریافتی را نهایی کند. اما با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از هوش مصنوعی، امروزه روش Opti-channel موضوع داغ است. در این روش بهترین و بهینه‌ترین کانال مورد نیاز مشتری، به او پیشنهاد می‌شود تا علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و زمان مشتری،رضایت حداکثری او جلب شود.

 

مشاهده مطالب مربوط به اطلاعات تصویریصفحه نخستمطالب آموزشی
ارسال به دوستان با استفاده از: تلگراملینکدین


» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید




    اطلاعات تصویری