0
0

توضیحات خاتونی در مورد کیف پول الکترونیکی بانک ملی

۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۹/۲۴کد خبر: 170083
عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه چشم انداز بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران بسیار روشن است، گفت: کیف پول الکترونیک محصولی نوین در بانک ملی ایران است که امکان توسعه مراودات خرد مالی و دریافت و پرداخت های متقابل را برای کسب و کارهای مختلف فراهم می کند.

عصر بانک؛مسعود خاتونی در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه بانک ملی ایران توسعه بازار کسب و کارها را بر خود ضروری می داند، افزود: صاحبان کسب و کار می توانند با کیف پول الکترونیکی علاوه بر امکانات متنوع برای دریافت و پرداخت های متقابل، از توسعه وفاداری مشتری نیز بهره مند شوند.

 

وی تصریح کرد: همچنین این بانک پس از اقدامات موفق خود در نوین سازی خدمات بانکداری خرد در محیط وب و موبایل در قالب سامانه های بام و همچنین توسعه بانکداری مبتنی بر شبکه های اجتماعی در سامانه بله، اخیرا نیز از محصولات بانکداری شرکتی و بانکداری سازمانی خود رونمایی کرده است.

 

خاتونی ادامه داد: این محصولات به شرکت ها و سازمان ها اجازه می دهند تا امور مالی خود را به صورت کاملا بر خط و امن کنترل و مدیریت کنند.

 

وی اعلام کرد: توسعه خدمات شهروندی روی سامانه 60 و توسعه شبکه تخفیف و برخورداری از تسهیلات اعتباری خرد در ملی بازار نیز در دست پیگیری است که به زودی رونمایی خواهند شد.

مشاهده مطالب مربوط به بانک و پرداخت الکترونیکصفحه نخستمطالب آموزشی
ارسال به دوستان با استفاده از: تلگراملینکدین


» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید




اطلاعات تصویری