کاهش نرخ ارز‌های دیجیتال ادامه دارد

در روزهای اخیر بازار ارز‌های دیجیتال با کاهش نسبتا شدیدی مواجه شد تا جایی که قیمت هر بیت‌کوین به 3 هزار و 200 دلار رسید.

عصر بانک؛به گزارش ایلنا، اتریوم نیز به عنوان دومین سکه مجازی با ارزش جهان با قیمت 85 دلار در حال معامله است و با کاهش قیمت مواجه بوده است.ریپل نیز همین وضعیت را تجربه می‌کند.

 

امیرحسین تاج‌ساز کارشناس ارز‌های دیجیتال درباره علت افت قیمت ارز‌های دیجیتال به خبرنگار ایلنا گفت : پیش‌از این بسیاری از کارشناسان، قیمت ارز‌های دیجیتال به‌ویژه بیت‌کوین را دارای حباب می‌دانستند و معتقد بودند این حباب به زودی خواهد ترکید و حالا به نظر می‌رسد این اتفاق درحال وقوع است.

 

وی افزود: درحال حاضر افرادی که به نگه‌داری این نوع ارز‌ها علاقه‌ داشتند، در حال فروش هستند و یکی از دلایل افت قیمت‌ها همین موضوع است.

 

تاج‌ساز در پاسخ به این سوال که کاهش قیمت‌ها تا کجا ادامه خواهد داشت؟ گفت: تا زمانی که میزان فروشندگان زیاد باشد، قیمت‌ها افت خواهد داشت و این احتمال وجود دارد که قیمت ‌بیت‌کوین تا چند هفته دیگر به هزار دلار نیز برسد.

 

به گفته این کارشناس ، نمی‌توان واکنش بازار ارز‌های دیجیتال را پیش‌بینی کرد ؛ اما با جمع شدن صف فروشندگان احتمال رشد دوباره بازار وجود خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.