0
0

آینده‌ پایانه‌های فروش چگونه خواهد بود؟

۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳کد خبر: 173940
ما شاهد یکپارچه شدن راهکارهای جهانی پایانه‌‌های فروش در بستر Omni-channel با دفاتر پشتیبانی پذیرنده و گزینه‌های تامین مالی برای رسیدن به مقیاس بزرگتر هستیم.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛در این مسیر در سطح جهانی تلاش‌های بانکداری و پرداخت باز، زیرساخت را برای نوآوری پایانه‌ فروش بوجود خواهد آورد و پذیرندگان پرداخت بواسطه‌ ترکیبی از سه استراتژی به سمت نوآوری می‌روند:

 

• ایجاد پلتفرمی برای پایانه‌های‌ فروش به منظورتوسعه‌ اپلیکیشن‌های مخصوص این صنعت

• امکان ادغام آسان API، با توسعه‌دهندگان و پذیرندگان به منظور جستجوی فعال شرکا و ارائه دهنده‌ نرم‌افزار مستقل

• یافتن ارائه‌دهندگان نرم‌افزار مستقل برای انتخاب صنایع منتخب و ادغام پرداخت‌ با آن‌ها

 

آینده API در پرداخت

توسعه یک اکوسیستم، با استفاده از API اثربخش می‌شود. شرکت‌ها باید در ایجاد سریع اکوسیستمی که دسترسی به نوع و مقیاس صحیح داده‌ها ، تجزیه و تحلیل پیشرفته، و نقاط ارتباط مشتری درست برای ارائه‌ پیشنهادات ارزش افزوده به مشتریان را ارائه می‌دهد، سریع عمل کنند. نوآوران می‌بایستی برای به اشتراک‌گذاری داده‌ها و استانداردهای API تلاش کنند. انتظار می‌رود که در سال 2019، برای تجمیع حساب‌ها، کشف و پیش‌گیری از کلاهبرداری، پاداش‌ها، وفاداری، معاملات، پیشنهادات و پرداخت‌های یکپارچه راه‌حل‌های اکوسیستمی پیشرفته ارائه شود.   

 

در کجا ما شاهد سرمایه‌گذاری در پرداخت نوآورانه B2B خواهیم بود؟
در سال جدید، سرمایه‌گذاری‌ها بر بهبود پرداخت در زمان واقعی، برون مرزی و تجربه‌ مشتری متمرکز خواهند شد. انتظارمی‌رود، وضعیت تراکنش‌ها، شفافیت تراکنش‌ها و گزارشات موبایلی، پیش‌بینی جریان نقدی، پرداخت‌های غنی از اطلاعات، سرعت دسترسی به وجوه، نفوذ مستقیم جریان اطلاعات تراکنش به سیستم‌های پشتیبانی، حوزه‌های مورد سرمایه گذاری باشند. 

 

در مقابل، بانکها انتظار دارند که تکنولوژی مدیریت نقدینگی در 2 سال آینده بطور چشمگیری افزایش یابد و سرمایه‌گذاریها بر مواردی مانند شفافیت تراکنش بهبودیافته، گزارش وضعیت نقدینگی، کشف و پیشگیری کلاهبرداری، قوانین ضد پول‌شویی، تکنولوژی پرداخت، تسریع در تراکنش‌ها و مبادلات برون مرزی، مشارکت‌های مبتنی بر API به همراه ارائه‌دهندگان راه‌حل‌های دفتر پشتیبانی، تمرکز خواهند داشت.

 

تاثیر کلاهبرداری بر سرمایه‌گذاری پرداخت چه خواهد بود؟

به‌همراه دیجیتالی‌تر شدن تجارت و پرداخت، کلاهبرداران حملات پیچیده‌ای را برای دزدیدن اطلاعات حساب پرداخت دیجیتالی مشتریان و شرکت‌ها و افزایش هزینه‌های امنیتی سایبری و تلفات کلاهبرداری، طراحی کرده‌اند. 


نوآوران فین‌تک با استفاده از فعالیت‌هایی مانند احراز هویت بیومتریک، تجزیه و تحلیل صوتی، موقعیت جغرافیایی و صفات رفتاری( پترن گوشی‌های هوشمند)، در حال توسعه‌ی راه‌حل‌هایی هستند، که نه تنها پیشگیری کلاهبرداری پیشرفته در احراز هویت مشتری را ارائه می‌دهد، بلکه تجربه‌ مشتری را به بیش از کلمه‌ عبوری سنتی بهبود می‌دهد. بانک‌ها، فین‌تک‌ها، پردازنده‌های پرداخت و پذیرنده‌ها  با توجه به افزایش میزان خسارات در سال 2019 روی این راه‌حل‌ها  سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

 

منبع: mobilepaymentstoday

مشاهده مطالب مربوط به بانک و پرداخت الکترونیکصفحه نخستمطالب آموزشی
ارسال به دوستان با استفاده از: تلگراملینکدین


برچسب‌ها:پایانه‌ فروش، Omni، channel
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید




آخرین اخبار
اطلاعات تصویری