استفاده گسترده از ربات Pepper در شعب بانک HSBC

بانک HSBC و سافت بانک رباتیک آمریکا به عنوان بازوی آمریکای شمالی گروه رباتیک سافت بانک، اعلام کردند که آنها بطور گسترده‌تری از ربات انسان نمای Pepper در شعب HSBC سراسر کشور استفاده خواهند کرد و این کار را از شعبه Beverly Hills شروع می‌کنند.

عصر بانک؛طبق گزارشات منتشر شده از مطبوعات، HSBC در شعب خود با ارائه اطلاعات اساسی به مشتریان درباره محصولات و خدمات بانکداری سلف سرویس و پرسیدن سوالاتی درباره اینکه بانک‌ چگونه می‌تواند به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای فوری مشتریان باشد، از ربات Pepper برای بهبود تعامل با مشتری و تجربه کل شعب استفاده خواهد کرد.

 

به گفته مطبوعات، وقتی بانک Pepper ،HSBC را در شعبه نیویورک راه‌اندازی کرد، این شعبه شاهد افزایش حجم تراکنش ATM، افزایش قابل توجه‌ای درخواست کارت‌های اعتباری و رفت و آمد در آن محل بوده است.

 

پابلو سانچز، رئیس منطقه‌ای بانکداری خُرد و مدیریت سرمایه HSBC در آمریکا و کانادا در این زمینه گفت: ما بر توسعه شعب آینده متمرکز شده‌ایم، از این رو استفاده از pepper در شعبه اصلی ما در نیویورک، عملیات شعبه را ساده ‌و موثر ساخته، مشتریان ما را خشنود و کارکنان بانکهای‌مان را قادر به داشتن تعاملات با ارزشتر و عمیق‌تری با مشتری کرده است.

 

کاس داسن رئیس ارتباطات بازاریابی سافت بانک رباتیک آمریکا نیز بیان کرد: ما مشتاق به توسعه شراکتمان با HSBC در سواحل غرب و آوردن Pepper  به شعب خُرد جدید هستیم. روبات‌های انسان نما به مردم کمک می‌کنند و اینکه هم‌پای همکاران انسان خود کار کنند دیگر یک آرزو محسوب نمی‌شود. HSBC به ما کمک می‌کند تا ثابت کنیم که Pepper منافع بسیاری برای مشتریان به همراه دارد.
ترجمه از atmmarketplace

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.