بهبود پرداخت با mPOS

شرکت‌هایی که در مورد POS موبایلی تحقیق می‌کنند، به دنبال کشف این حقیقت هستند که چگونه بازیگران کلیدی صنایع مالی و پرداخت در حال ایجاد نوآوری‌های جدید و کاربردهای بیش‌تر از کیف پول‌های موبایلی در خرده فروشی‌ها هستند.

عصر بانک؛در حالی که استفاده از کیف پول موبایلی در ایالات متحده رواج دارد، اما این روند به زودی تغییر خواهد کرد. نسل جدید بیش‌تر به استفاده از تکنولوژی‌های جدید گرایش دارند، و اگر روش پرداخت با mPOS به روش مورد علاقه نسل‌های جدید تبدیل شود، فروشندگان باید نسبت به آن واکنش نشان دهند.

 

شرکت‌هایی که در مورد POS موبایلی تحقیق می‌کنند، به دنبال کشف این حقیقت هستند که چگونه بازیگران کلیدی صنایع مالی و پرداخت در حال ایجاد نوآوری‌های جدید و کاربردهای بیش‌تر از کیف پول‌های موبایلی در خرده فروشی‌ها هستند.

با استفاده از دستگاه‌های POS موبایلی، پذیرش کیف پول موبایلی و پرداخت‌های کارتی بدون تماس توسعه پیدا می‌کند و گرایش به راه حل POS موبایلی، موجب کمک به کسب کارهای کوچک  و متوسط می‌شود.

mPOS در هند و ویتنام

 

استفاده از کیف پول موبایلی در هند با پذیرش فزاینده‌ای مواجه است، چون تامین کنندگان POS موبایلی با کیف پول موبایلی مشارکت می‌کنند تا فروشندگان این روش پرداخت را بپذیرند. شرکت تامین کننده کیف پول موبایلی در این کشور جذب قوی داشته و در حدود 3 میلیون خرده فروش و فروشگاه با استفاده از آن پرداخت انجام می‌دهند.

 

در همین حال، ویتنام نیز نرخ رشد بالایی در پذیرش POS موبایلی تجربه می‌کند. بین سال‌های 2017 و 2018، استفاده از POS موبایلی سالانه 99 درصد افزایش یافته است.

 

چالش‌های امنیتی POS موبایلی

مشتریان تا زمانی که مطمئن نباشند اطلاعاتشان امن باقی خواهد ماند، احساس خوبی با یک روش پرداخت جدید مثلmPOS ندارند. مانند استفاده از کارت یا افشای اطلاعات پرداختشان برای فروشندگان ناآشنا؛ بنابراین مشتریان باید بتوانند به کیفیت تکنولوژی POS موبایلی برای حفظ امنیت اطلاعاتشان اعتماد کنند. در همین حملات کلاهبرداری از چالش‌های اصلیPOS موبایلی است و تلاش‌هایی زیادی برای مهار آن‌ در حال انجام است. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.