نت بانک جدید سامان رونمایی شد

نت بانک جدید سامان با امکانات و ظاهری جدید و با رابط کاربری تازه رونمایی شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی  بانک سامان، نسخه جدید نت بانک سامان با هدف بهبود کیفیت و سرعت خدمات رسانی به کاربران و با رابط کاربری جدید هم اکنون در دسترس قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، نسخه جدید که 5 خرداد ماه رونمایی شده، علاوه بر آنکه ویژگی ها و قابلیت های قوی تر در حوزه امنیت دارد، به کاربران امکان می دهد با سهولت و سرعت بیشتری خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

همچنین در نسخه جدید نت بانک، «خدمات بازار سرمایه» در اختیار کاربران قرار گرفته که با این ابزار استفاده کنندگان می‌توانند دستور پرداخت هزینه‌های مربوط به خرید سهام به کارگزاری را در صفحه خود ثبت کنند.

گفتنی است نت بانک جدید سامان، مطابق روال گذشته از طریق نشانی مستقیم https://ib.sb24.com و منوی خدمات غیر حضوری سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.com در دسترس کاربران است. لازم به ذکر است که مشتریان در اولین ورود خود به نت بانک جدید ملزم به تغییر نام کاربری و رمز خود هستند که باید ترکیبی از حروف و اعداد انگلیسی باشد.

کاربران نت بانک سامان در صورت بروز مشکل احتمالی و یا نیاز به راهنمایی می توانند به صورت 24 ساعته با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422  در تماس باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.