افتتاح ساختمان پردیس 3 فناپ

افتتاح ساختمان پردیس 3 فناپ در حضور دکتر قاسمی و جمعی از مدیران ارشد بانک پاسارگاد و گروه فناپ صورت گرفت.

عصر بانک؛ساختمان پردیس 3 مجموعه‌ی فناپ با حضور مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد و رییس هیات مدیره‌ی فناپ؛ شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ، مهدی صفاری‌نیا، ریاست پارک فناوری پردیس، اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک پاسارگاد، اعضای هیات مدیره‌ی فناپ و جمعی از مدیران ارشد بانک پاسارگاد و گروه فناپ، روز پنج‌شنبه سیزدهم تیرماه در پارک فناوری پردیس افتتاح شد.

 

مجید قاسمی در مراسم افتتاحیه‌ی ساختمان پردیس 3 فناپ گفت: «قرار بر این است که این محل جایگاه نخبگان و فراتر از سیلیکون‌ولی باشد. این محل قرار است مامن، مسکن اداری و خاستگاه توسعه‌ی تکنولوژی برای 408 نفر از جوانان با انگیزه باشد. نگاه ما به این محل، نگاهی است که تراوشات این ذهن‌های با انگیزه باید ما را به فناوری‌های روز دنیا برساند.»

دکتر قاسمی ضمن تشکر از ساخت این مجموعه و مهیا کردن بستری برای آنکه جوانان توانمند جمهوری اسلامی ایران بتوانند خدمات شایسته‌ای انجام دهند، ادامه داد: «فناپ هیچ‌گاه متوقف نشده و من هر روز می‌بینم که این مجموعه رو به جلو حرکت می‌کند، و از مدیر فرهیخته و شایسته‌ای همچون دکتر جوانمردی برخوردار است. فناپ اینک به نقطه‌ای رسیده که حرکت وضعی خود را مطابق با نظریه حرکت جوهری ملاصدرا را رو به اتمام دارد و باید به توسعه‌ی حرکت انتقالی خود فکر کند. پیش‌بینی ما نیز این است که به زودی شاهد بزرگترین اتفاقات در اقتصاد ملی به واسطه فناپ باشیم.»

شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ نیز در این مراسم ضمن تشکر از گروه مالی پاسارگاد برای پیوستن به فناپ در احداث پردیس 4، گفت: «از روزی که دفتر ریاست جمهوری آرزوی طراحی و ایجاد یک پارک فناوری متمایز در منطقه پردیس را پروراند، آقای صفاری‌نیا و همکارانشان به دنبال این موضوع بودند که یک محل استقرار متمایز برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری در شرق تهران ایجاد کنند. از آن زمان تا امروز که این پارک تبدیل به یک مجموعه‌ی بالنده شده، همواره سعی کردیم به این پیمان پایبند باشیم. دیدگاه ما همواره بر این اصل استوار بوده که در یک زیست‌بوم، درکنار هم با هم‌افزایی و در نظر گرفتن توانمندی‌ها، بتوانیم فضایی جهت تولید، بالندگی و توسعه‌ی فناوری و نوآوری در کشور ایجاد کنیم.»

جوانمردی افزود: «فناپ از اولین قدم در خریداری زمین در پردیس بر این عهد پایبند بوده و افراد نخبه و کلیدی خود در زمینه‌ی فناوری را در این پارک مستقر کرده است. امروز با استقرار بیش از 400 نفر از همکاران، فناپ یکی از شرکت‌هایی است که در تولید محصولات فناورانه در پارک نقش بسزایی ایفا می‌کند.»

مدیرعامل فناپ در ادامه یک بار دیگر از حمایت و پشتیبانی گروه مالی پاسارگاد و جناب آقای دکتر قاسمی تشکر کرد و ادامه داد: «از ایده‌ی اولیه تا ساخت و بهره‌برداری یک پروژه، افراد زیادی در این زنجیره مشغول هستند و تلاش می‌کنند یک بنیان ایجاد شود. وقتی ساخت یک سازه به اتمام می‌رسد، گروهی که کار بهره‌برداری را آغاز می‌کنند، فراموش می‌کنند که چه جمعی چه تلاش‌های ارزنده‌ای را به صورت شبانه‌روزی انجام داده است. افراد سازنده معمولا توقع قدرشناسی ندارند، چرا که از دیدن ثمره‌ی کاری که انجام دادند، لذت می‌برند. این‌ها از فراهم کردن و توسعه دادن لذت می‌برند وتغذیه می‌شوند و دنبال تشکر و قدرشناسی نیستند.»

در این مراسم از تلاش‌ها و زحمات آقایان یامی، به‌عنوان مدیر پشتیبانی فناپ و گائینی، به‌عنوان مدیر پروژه‌های عمرانی فناپ تقدیر و تشکر شد. گفتنی است؛ همزمان با این افتتاح، پروژه پردیس 4 نیز کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی احداث آن به صورت رسمی آغاز شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.