در مرکز نوآوری ایران زمین چه خبر است؟

مرکز نوآوری ایران زمین، امروز 16 تیرماه 98 در حضور مدیران ارشد بانک ایران زمین، صاحب نظران و رسانه‌های فعال رونمایی شد.

عصر بانک؛«مرکز نوآوری ایران زمین» محصول همکاری بانک ایران زمین و شتابدهنده فناوری نوتاش در ایجاد امکان جذب و حمایت از طرح های خلاق، ارزش آفرین و نوآورانه است.

 

فضای کسب وکارهای نوپا در کشور نیازمند حمایت هوشمندانه از طرح های خلاق است؛ هدف ما استفاده از تجربه چندساله شتابدهنده فناوری نوتاش در زیست بوم فناورانه کشور و حمایت های بانک ایران زمین برای هم افزایی و گسترش این امر به بهترین حالت ممکن است. استفاده از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه در کنار امکانات ارزشمندی که در مرکز نوآوری ایران زمین گردآوری شده، نوید بخش تزریق توان و نشاط بیشتر به بستر کسب و کارهای نوپای کشور است.

 

زیرساخت های فراهم شده در مرکز نوآوری ایران زمین، شرایط مناسب حضور در فضای کسب وکار را برای صاحبان طرح ها در قالب برنامه های پیش شتاب دهی، شتابدهی و سرمایه گذاری فراهم ساخته است.

فضای کار اشتراکی، شبکه ارتباطی گسترده با فعالان زیست بوم، برخورداری از حمایت بانک ایران زمین، وجود تفاهم نامه با مراکز علمی و دانشگاهی، و گروه راهنمایان و مربیان کسب وکار موقعیت ممتازی را برای صاحبان طرح های نوآورانه ایجاد کرده؛ تا در مسیر مناسب رشد و ارزش آفرینی قرار گیرند.

مرکز نوآوری ایران زمین توان و امکانات خود را در خدمت پرورش طرح های خلاق، ارزش آفرین و گروه های پویایی قرار می دهد که برای رشد و حضور اثرگذار در فضای کسب و کار نیازمند حمایت هستند.

دایره حمایت مرکز نوآوری ایران زمین به گستردگی خلاقیت صاحبان طرح¬ها، وسعت اندیشه خلاق آنها و همت والای فعالان حوزه کسب و کارهای نوپا خواهد بود.

شعار ما در مرکز « نوآوری به گستره ایران زمین » و هدف ما حمایت از تمامی بخش های زیست بوم نوآورانه در تمامی نقاط کشور عزیزمان  ایران است و برای رسیدن به این هدف سخت تلاش می کنیم.

صاحبان ایده‌‏ و کسب‌وکارهای استارت‌آپی، درخصوص نحوه تعامل و همکاری با این مرکز می توانند به آدرس سایت مرکز نوآوری ایران‌زمین به نشانی www.izicenter.ir مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.