0
0

۹۵ درصد حساب‌های مشتریان حقیقی بانک ملی کد شهاب دارند

۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۵/۲۶کد خبر: 181590
تازه ترین اطلاعات موجود نشان می دهد بیش از ۹۵ درصد حساب های مشتریان حقیقی بانک ملی ایران، کد شهاب دارند.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در راستای اجرای الزامات قانونی ناظر بر لزوم شناسایی دقیق مشتریان و بنا بر مفاد بخشنامه اخیر بانک مرکزی و تاکیدات به عمل آمده در این خصوص، بانک ها از ارائه خدمات به حساب های فاقد شناسه شهاب منع شده اند.

 
نظام بانکی در چند سال اخیر به واسطه تکالیف و الزاماتی ابلاغی از سوی مراجع قانونی، نظارتی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به پاکسازی و اصلاح اطلاعات حساب های مشتریان حقیقی و حقوقی ملزم شده است و بانک ملی ایران نیز خود را به این الزامات پایبند می داند.
 
سامانه هایی مانند ساتنا، پایا، چکاوک و ابزار کارت به کارت که اکنون در بانک‌ها فعالند و نیز خدمات جدیدی که در آینده عرضه خواهند شد، صرفاً به مشتریانی ارائه می شوند که هویت و اطلاعات سجلی، مکانی و کسب و کاری آنها مشخص و برای هر یک از آنها شناسه شهاب از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ شده باشد.
 
طی چند سال اخیر برای جلوگیری از هرگونه وقفه در امور مشتریان بانک ملی ایران، اطلاع رسانی جامع و کامل از طریق سایت بانک، شعب، رسانه ها، شبکه های اجتماعی و ارسال پیامک برای تکمیل اطلاعات صاحبان حساب انجام و مکرر برای اصلاح اطلاعات از مشتریان درخواست شده است تا با مدارک و مستندات کافی به شعبه افتتاح کننده حساب در  بانک ملی ایران مراجعه و نسبت به اصلاح اطلاعات هویتی و سجلی اقدام کنند تا در اخذ سرویس و خدمات با مشکلی مواجه نشوند.
مشاهده مطالب مربوط به اخبار روزصفحه نخستمطالب آموزشی
ارسال به دوستان با استفاده از: تلگراملینکدین


» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید




اطلاعات تصویری